LoL: Remek ötletet dobtak be az idézők, a Rioton múlik innentől a dolog

LoL: Remek ötletet dobtak be az idézők, a Rioton múlik innentől a dolog

Az egyik népszerű játékmódot reformálná meg a LoL-os közösség.

Mindenki más miatt nyitja meg a League of Legends-klienst. Vannak, akik az egyéni/páros rangsorolt létrán szeretnének minél magasabbra mászni, másokat a flex érdekel, olyanok is akadnak, akik hatalmas stratégaként merülnek el a Teamfight Tactics világában. Néhányan a kihívásokat farmolják normál meccseken, sőt most az Ultimate Spellbooknak köszönhetően egy LTM-ben is el lehet merülni. Rengeteg olyan idéző van, aki ARAM-on próbálja kiengedni a gőzt, de ez nem mindig jön össze a véletlenszerű hősválasztás miatt. Erre találtak ki egy ötletet a legnagyobb LoL-os közösségi fórumon az idézők.

Miért nincsenek tiltások ARAM-on?

Ezt az igencsak fontos kérdést járták körbe a játékosok. Képzeljétek el, hogy zsinórban 2-3 ARAM-meccsen folyamatosan Ashe ellen kell alkotnotok valami maradandót. Nem egyszerű feladat, mivel néhány másodpercenként az egész ösvényt lefedő Volleykkal tud zónázni a lövész/támogató. Hasonlóan kellemetlen az AP Kai'Sa Ürességnyalábjainak folyamatos dodge-olása, amely ha mégis betalált, 500-1000 közötti sebzést okoz a kevésbé tankos hősökre. Ez csak két kiragadott példa a rengetegből, ahol felmerül a játékegyensúly kérdése. Nagyon nehéz úgy belőni az erőviszonyokat, hogy a hős játszható legyen ebben a különleges játékmódban.

Ezért dobta be Keyl4ne, hogy legyen minden csapatnak 3-3 vagy 5-5 tiltása, majd ha ez a kör lezajlott, akkor mehet a véletlenszerű hősök kisorsolása. Maga az ötlet teljesen élhetőnek tűnik azok számára, akik szeretnének megszabadulni néhány karaktertől, de van egy árnyoldal is. A tiltási fázis bevezetésével megnyúlna a játékidő, amely talán az egyik legvonzóbb tulajdonsága az ARAM-nak. A meccs elfogadása után gyakorlatilag néhány másodperc után máris töltőképernyőre kerülhetnek az idézők, nem kell felesleges köröket futni előtte. Jelenleg 161 elérhető hős van a játékban, amely egy óriási poolt jelent, viszont vannak olyan ARAM-farmolók, akik nem vesznek hősöket, hogy minél nagyobb eséllyel kapják meg a mainjüket. Érdekes taktika, de működik, és itt jön a második probléma a kitiltási rendszerrel.

Vannak olyan játékosok, akik néhány hőssel, valamint a heti rotációban ingyenesen elérhetőekkel rendelkeznek. Ha ehhez még érkezik 10 ban, akkor alig marad olyan karakter, amit megkaphatnak. Az ARAM-farmolóknak ez nem akadály, sőt kifejezetten előny, de vannak olyan kezdőbb játékosok, akik szeretnének minél több bajnokot próbálgatni ebben a játékmódban, őket hátrányosan érintené ennek a funkciónak a bevezetése. A labda ott pattog a Riot Games fejlesztőinek térfelén, innentől rajtuk múlik, hogy akár csak próba jelleggel beemelnek-e néhány bannolási lehetőséget az ARAM-módba.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Hány kitiltás lenne jó az ARAM-módban?

League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.