CS:GO Source 2-n? A közösség már megcsinálta!

CS:GO Source 2-n? A közösség már megcsinálta!

A hathónapos fejlesztés során lényegében újraalkották a CS:GO-t.

A CS:GO 10. születésnapjához közeledve ismét előkerült, hogy időszerű lenne a hőn áhított Source 2-re váltania a CS:GO-nak. Mennyi esélye van annak, hogy ez megtörténik? Az alapján, hogy közel fél évtizede várjuk, mint valami messiást, nem sok. De a közösség lelkes a téma iránt, ezért néhányan úgy döntöttek, ha a Valve nem hajlandó ezt megcsinálni, akkor majd ők!

Látványos változásokra persze nem kell számítani, ez nem olyasmi, mint az Unreal Engine 4-ben újraalkotott pályák. A Valve számára azért jelentene előrelépést a Source 2, mert nem egy lassan húszéves spagetti kódot kellene simogatnia olyan fejlesztőknek, akik nem dolgoztak ott akkoribban. Ha szeretnének új ládákat publikálni vagy valami annál is komolyabbat, vélhetően kevesebb buggal járna hosszútávon, hiszen a frissítésekből nem harapna ki egy rakás időt a kód megértése.

A modnál pedig egyrészt az alkotók erőforrás-limitációi, másrészt „a játékmotor továbbra sem egyenlő a fotórealisztikus grafikával” mondás miatt még akkora változások sem lehetségesek, mint amit a Valve egy esetleges Source 2 frissítésben bemutatna. Pláne nem ennyi idő alatt.

A Counter-Strike: Source 2 projektről Gabe Follower tett közzé egy videót, amiben azt próbálják demonstrálni, hogyan is nézne ki a CS:GO Source 2-n. Ehhez a S&box nevű Garry's Mod „folytatást” használták, amely alatt a Source 2 motor fut. A hathónapos fejlesztés során lényegében újraalkották a CS:GO-t. Az alább látható gameplay videóban láthatunk egy rakás ködöt, füstöt, meg minden nagyon világos, de ezen kívül csak az nyűgözhet le bennünket, hogy emberek hobbiként hat hónap alatt ügyesen reprodukálták a CS:GO-t a S&boxban. A Valve pedig valamilyen oknál fogva még azt sem árulja el, hogy szándékában áll-e ezt megtenni a maguk szintjén vagy sem.

Borítókép: Gabe Follower
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!