LoL: A 12.15-ös frissítés pontos értékei befutottak, itt van minden módosítás

LoL: A 12.15-ös frissítés pontos értékei befutottak, itt van minden módosítás

Egyelőre még csak a PBE-n, a League of Legends hivatalos teszt szerverén lehet kipróbálni a jövő héten élesedő változtatásokat.

A Riot Games tényleg betartotta az ígéretét, olyan hatalmas mértékű változtatásokra nem kell készülni a 12.15-ös frissítés érkezésével, mint az elmúlt két hónapban. Igaz, hogy változtatnak 16 hőst, 3 tárgyat és 1 rúnát, de ezek a nerfek és buffok finomhangolásnak tekinthetőek inkább. Rendszerszintű módosításokra nem kell készülni, így újra sem kell tanulni a játékot, mint azt kellett a 12.10-es LoL-patchtől kezdve minden második héten. Egyelőre a nagy kérdőjel Dr. Mundo, aki mini-reworknek megfeleltethető átalakításokra számíthat, azonban nem garantálja semmi, hogy ez a módosításcsomag a jövő héten élesedik.

12.15-ös LoL-patch: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel

  • Lillia - Dream-Laden Bough (passzív): Szörnyekre a maximális sebzés 40-100-ról 50-150-re növekedik szinttől függően
  • Singed
    • Noxious Slipstream (passzív)
      • Mozgási sebesség 20%-ról 25%-ra növekedik
      • Töltési idő az egyes célpontokra 10 másodpercről 8 másodpercre csökken
    • Insanity Potion (R): Bónusz AP, armor, magic resist és mozgási sebesség 20/60/100-ról 30/65/100-re növekedik
  • Rammus - Soaring Slam (R)
    • Töltési idő 110/95/80 másodpercről 90 másodpercre változik
    • Beugrás távolsága 600 egységről 800 egységre növekedik
    • Mozgási sebességgel a beugrás távolsága növekedhet. Eddig a mozgási sebesség 130%-a volt ez a maximális távolság, ez növekedik 150%-ra
    • Minimum dash sebessége 700 mozgási sebességről 900 mozgási sebességre növekedik
    • Maximum dash sebessége 1800 mozgási sebeségről 2000 mozgási sebességre növekedik
  • Leona
    • Shield of Daybreak (Q): Manaköltség 45/50/55/60/65 manáról 35/42,5/50/57,5/65 manára csökken
    • Solar Flare (R): Kábítás és lassítás hatóideje 1,5 másodpercről 1,75 másodpercre növekedik
  • Thresh - Death Sentence (Q)
    • Visszatöltési idő 20/18/16/14/12 másodpercről 19/17/15/13/11 másodpercre csökken
    • Alapsebzés 80/120/160/200/240-ről 100/140/180/220/260-ra növekedik

  • Zed
    • Living Shadow (W): Az árnyék és Zed közötti távolság eddig maximum 2000 kellett, hogy legyen a képességek lemásolásához. Ez a távolság végtelenre növekedik
    • Shadow Slash (E): Energiaköltség 50-ről 40-re csökken
  • Akali - Twilight Shroud (W): Bónusz/visszaállított energia 80-ról 100-ra növekedik
  • Lee Sin
    • Resonationg Strike (Q második cast): Energiaköltség 30-ról 25-re csökken
    • Iron Will (W második cast)Energiaköltség 30-ról 25-re csökken
    • Cripple (E második cast)Energiaköltség 30-ról 25-re csökken
  • Shen - Shadow Dash (E - passzív része): Energia visszatöltés 30-40-ről 30-50-re növekedik szinttől függően
  • Kennen
    • Electrical Surge (W)
      • Visszatöltési idő 14/12/10/8/6 másodpercről 13/11,25/9,5/7,75/6 másodpercre csökken
      • Aktívjának az alapsebzése 60/85/110/135/160-ról 70/95/120/145/170-re növekedik

A következő oldalon érkeznek a hősgyengítések, a tárgymódosítások és a First Strike-nerf!

12.15-ös LoL-patch: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel

  • Master Yi - Wuju Style (E): Töltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 18 másodpercre növekedik
  • Qiyana - Royal Privilege (R): AD-arány 45%-ról 30%-ra csökken
  • Sivir
    • Szintenkénti AD 3,3-ről 3-ra csökken
    • Spell Shield (E): Visszatöltési idő 22/20/18/16/14 másodpercről 24/22,5/21/19,5/18 másodpercre növekedik
    • On The Hunt (R): Visszatöltési idő 100/85/70 másodpercről 120/100/80 másodpercre növekedik
  • Gwen - Snip Snip! (Q): Tényleges sebzés átváltása 75%-ról 50%-ra csökken
  • Taliyah
    • Unraveled Earth (E): Visszatöltési idő 16/15/14/13/12 másodpercről 18/17/16/15/14 másodpercre növekedik
    • Weaver's Wall (R): Hatóidő 5 másodpercről 4 másodpercre csökken
  • Kalista: Alap AD 69-ről 66-ra csökken

12.15-ös LoL-patch: Tárgyváltoztatások és a First Strike-nerf

  • Mercurial Scimitar (buff)
    • Magic resist 30-ról 40-re növekedik
    • Aktív elhasználása után a bónusz mozgási sebesség hatóideje 1 másodpercről 1,5 másodpercre növekedik
  • Silvermere Dawn (buff)
    • Magic resist 35-ről 40-re
    • HP 300-ról 350-re növekedik
    • Aktív képesség lassításcsökkentése és tenacityje 40%-ról 50%-ra növekedik
  • Divine Sunderer (nerf): Spellblade "pre-mitigation" (armor és magic resist aktiválódása előtti) gyógyítása 65%-ról 55%-ra csökken
  • First Strike (nerf): Bónusz sebzés 10%-ról 9%-ra csökken

A 12.15-ös League of Legends-frissítés augusztus 9-én, szerdán élesedik a szervereken magyar idő szerint a hajnali órákban.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted elég lesz ennyi nerf a First Strike-nak?

Közvetítések