Silent Hill 2 Remake: Változik a kamerakezelés és a harcrendszer is

Silent Hill 2 Remake: Változik a kamerakezelés és a harcrendszer is

Az Unreal Engine 5 pedig minden eddiginél élethűbb és félelmetesebb atmoszférát ígér.

Egy jó adag új bejelentés érkezett a Konami által jegyzett Silent Hill franchise kapcsán. Az egyik legnagyobb örömöt pedig az jelentette az új címeken túl az, hogy a második epizód remake formájában tér vissza.

Az új trailer egyébként irtó hangulatosra sikeredett, azonban a látványos videó mellett egy PlayStation blogbejegyzésben újabb érdekességeket árultak el a fejlesztők a játék kapcsán. Elsőként természetesen arról számoltak be a fejlesztők, hogy nagy odafigyeléssel és az eredeti játék iránti tisztelettel kezdtek bele a remake munkálataiba. Ezt szem előtt tartva az egyik elsődleges céljuk az atmoszféra megőrzése, amely a Silent Hill 2-t olyan kivételessé tette, ugyanakkor a játék általános játékmenetének számos aspektusát modernizálják is egyben. Ennek érdekében szorosan együttműködnek az eredeti alkotókkal, köztük Akira Yamaokával és Masahiro Itóval, hogy megőrizzék az egyedi Silent Hill élményt.

Újdonságok

Az egyik új elem, amelyet már a leleplező előzetesben is foltokban fel lehet fedezni, az a váll feletti kamera alkalmazása. Ezzel a változtatással szeretnék elérni, hogy a játékosok valóban részesei ennek a félelmetes világnak, emellett pedig zsigeribb élményt szeretnének nyújtani számukra.

Egy változás gyakran egy másikat is magával hoz. Többek között ugyanis újjáépítik a harcrendszert és bizonyos díszleteket is. Azt egyelőre nem tudni, hogy milyen módon változik meg a szörnyekkel való küzdelem, de remélhetőleg némileg azért törekednek majd az élethűségre a készítők.

Unreal Engine 5

Az új motor ragyogó funkciói közé tartozik a Lumen és a Nanite. Ezekkel új, rendkívül részletes és valósághű grafikát varázsolhatnak a remakehez, miközben a játék jellegzetes idegtépő hangulatát még magasabb fokozatba kapcsolhatják.

A Lumen egy teljesen dinamikus megvilágítási megoldás, amely azonnal reagál a jelenet- és fényváltozásokra. Ez azt jelenti, hogy a fény valósághű kölcsönhatásba lép a környezettel, akárcsak a való világban. Az egész játékkörnyezet természetesebb hatást kelt ezáltal. A Nanite technológia viszont egy csodálatos eszköz a szinttervezők számára. Hihetetlenül részletgazdag világokat és valósághűbb környezeteket hozhatnak létre vele, amelyek szinte életre kel a képernyőkön.

Egyetlen világ

Az utolsó nagy fejlesztés, amelyet megemlítettek még, az SSD technológiával van összefüggésben. A szupergyors adatfolyam azt jelenti, hogy a játékosok nem fognak töltőképernyőket látni, tehát az egész pályát, várost, világot egyszerre lehet majd felfedezni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!