A Riot Games már dolgozik az LoL-előszezon tárgyváltoztatásain, az alábbiakban betekintést nyerhettek a tervekbe.
Hamarosan véget ér a 12. rangsorolt szezon a League of Legendsben, ami azt is jelenti, hogy az idézők lélekben már készülhetnek azokra a változtatásokra, amelyek az előszezonban felforgatják a metát. A pingrendszer megújításáról, a Vegytech sárkány visszatéréséről, valamint a dzsungelt érintő módosításokról már olvashattatok, de itt még nincs vége a bejelentésnek. Az előszezonban érkező új és felfrissített tárgyak közül 12 darabról rántotta le a leplet a fejlesztőcsapat, azonban leszögeztek néhány dolgot. Simán benne van a pakliban, hogy sem a nevek, sem az értékek nem ebben a formában érkeznek majd meg a PBE-re, a LoL hivatalos teszt szerverére.
Icathia’s Endurance (Ikáthia kitartása, mitikus tárgy)
- 400 HP
- 30 Armor
- 30 Magic Resist
- 20 Ability Haste
- Ürességszülötti állhatatosság: a hősökkel folytatott küzdelem minden másodpercében egy jelző jár, amely 3 páncélt és varázsellenállást biztosít, és legfeljebb 10 gyűjthető belőle. A maximális számú jelző elérése felerősítéssel jár, ami azonnal elszívja a közelben tartózkodó ellenfelek maximális életerejének 4%-át (minionok és szörnyek esetében csak az 1%-át), és megduplázza a jelzőkből származó ellenállást a harc végéig (a töltési idő 60 másodperc).
- Mitikus passzív: az összes többi legendás tárgy számára 5 páncélt és varázsellenállást biztosít
Radiant Virtue (Sugárzó erény, mitikus tárgy)
- 400 HP
- 30 Armor
- 30 Magic Resist
- 20 Ability Haste
- Irányfény: a végső képesség elsütésével a hős átlényegül, így a maximális életereje 9 másodpercig 10%-kal nagyobb lesz. Az átlényegült állapotban lévő hős és 1200 egységnyi hatótávolságon belül tartózkodó szövetségesei 25 alapképesség-gyorsítást kapnak. A hős emellett a maximális életerejének 1,5%-ával gyógyítja magát és a szövetségeseit minden 3. másodpercben, ami az adott hős hiányzó életereje alapján akár 100%-ig is növekedhet. A hős magára alkalmazott gyógyítása duplán számít (90 másodperc töltési idő).
- Mitikus passzív: az összes többi legendás tárgy számára 100 életerőt biztosít
Iceborn Gauntlet (Jégkesztyű, mitikus tárgy)
- 400 HP
- 40 Armor
- 20 Ability Haste
- Varázspenge: a képességek használata után a következő támadás további 100% alapsebzésnyi területre ható fizikai sebzést okoz, és 2,5 másodpercre egy fagymezőt hoz létre. A területen áthaladó ellenfeleket érő lassítás mértéke 15% + a hős maximális életerejének 0,003%-a. Az elsődleges célpont kétszer ekkora lassítást szenved el, a hős ellen irányuló sebzése pedig 2,5 másodpercig 10%-kal kisebb lesz (1,5 másodperc töltési idő).
- Mitikus passzív: az összes többi legendás tárgy számára 50 életerőt, 5% kitartást és 5% lassítás-ellenállást biztosít
Goliath’s Ascendiary (Góliát felemelkedése, mitikus tárgy)
- 800 HP
- 200% alap HP visszatöltés
- 20 Ability Haste
- Kolosszális elszívás: 3 másodperc alatt egy erős támadást tölt fel egy legfeljebb 600 egységnyi távolságra lévő hős ellen. A feltöltött támadás kiszipolyozza a célpontot, 50 + a hős maximális életerejének 10%-át kitevő bónusz fizikai sebzést okoz neki, miközben a hőst magát ugyanekkora mértékben gyógyítja. A hős véglegesen megkapja maximális életerőként a kiszipolyozott érték 15%-át (30 másodperc töltési idő célpontonként) (megjegyzés: a tárgy eladása esetén a maximális életerő elvész).
- Mitikus passzív: az összes többi legendás tárgy számára 1% életerőt és 6% hősméretet biztosít
Rod of Ages (Korok pálcája, mitikus tárgy)
- 60 Ability Power
- 300 HP
- 300 Mana
- A tárgy minden percben 20 életerőt, 20 manát és 4 varázserőt nyer, legfeljebb 10 alkalommal és maximum 200 életerő, 200 mana és 40 varázserő értékig. A maximális számú jelző elérése szintlépést jelent (megjegyzés: a felső szint határa továbbra is 18).
- Mitikus passzív: az összes többi legendás tárgy számára 5 képességgyorsítást biztosít
Catalyst of Aeons (Ősi korok katalizátora)
- 225 HP
- 300 Mana
- Örök körforgás: a hősöktől elszenvedett sebzés 15%-át manaként tölti vissza, emellett a felhasznált mana 20%-ának megfelelő életerőt biztosít, elsütésenként legfeljebb 15 életerőig. A kapcsolható képességek másodpercenként legfeljebb 15 életerőt gyógyítanak.
Abyssal Mask (Mélységi maszk)
- 500 HP
- 300 Mana
- 40 Magic Resist
- 10 Ability Haste
- Örök körforgás: a hősöktől elszenvedett sebzés 15%-át manaként tölti vissza, emellett a felhasznált mana 20%-ának megfelelő életerőt biztosít, elsütésenként legfeljebb 15 életerőig. A kapcsolható képességek másodpercenként legfeljebb 15 életerőt gyógyítanak.
- Elmúlás: megátkozza a közeli ellenséges hősöket, akiknek a varázsellenállása 5 + a bónusz életerő 1,5%-ával egyenlő mértékben csökken (legfeljebb 25 ponttal). Minden elátkozott ellenfél után 9 varázsellenállás jár.
- Egy hősre egyszerre egy ellenfél átka hat (mindig a legerősebb átok lesz aktív)
Sunfire Aegis (Naptűz égisz, nem mitikus tárgy többé)
- 400 HP
- 50 Armor
- Égő áldozat: ha sebzést okozol vagy szenvedsz el, 3 másodpercen keresztül másodpercenként 15 (+ 1,75% bónusz életerő) értékű varázssebzést okozol a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok ellen 25%-kal, dzsungelszörnyek ellen pedig 150%-kal erősebb). A hősök vagy hatalmas dzsungelszörnyek ezzel a hatással történő megsebzése egy jelzőt ad, ami 5 másodpercen át 10%-kal megnöveli az Égő áldozatok további sebzését (legfeljebb 6 jelző gyűjthető).
Turbo Chemtank (Turbó vegyi tank, nem mitikus tárgy többé)
- 450 Health
- 50 Magic Resist
- 10 Ability Haste
- Aktív – Túltöltve: 4 másodpercre 40%-kal megnöveli a mozgási sebességet, ha a hős ellenfél vagy ellenséges torony felé halad. Ha megközelítesz egy ellenfelet (vagy eltelik 4 másodperc), egy lökéshullám indul útjára, amely 1,5 másodpercre 40%-kal lelassítja a közeli hősöket (90 másodperc töltési idő).
Randuin’s Omen (Randuin ómenje)
- 400 Health
- 70 Armor
- Aktív – Alázat: 2 másodpercre 55%-kal lassítja a közeli ellenfeleket (60 másodperc töltési idő)
- Kőkemény: legfeljebb 5 + (0,35% maximális életerő) ponttal csökkenti a támadásokból elszenvedett sebzést, de legfeljebb a támadás sebzésének 40%-ával
- Kritikus ellenállás: a kritikus csapások 20%-kal kevesebb sebzést okoznak a hősnek
Spear of Shojin (Shojin lándzsája)
- 65 Attack Damage
- 300 Health
- 20 Ability Haste
- Sárkányvér: az alapvarázslatok (közelharcos hős esetén 6 + 10% bónusz sebzés/távolsági harcos hős esetén 4 + 6% bónusz sebzés) értékű képességgyorsítást biztosítanak, ami a bénító varázslatok vonatkozásában (közelharcos hős esetén 3 + 5% bónusz sebzés/távolsági harcos hős esetén 42 + 3% bónusz sebzés) értékű képességgyorsítást jelent
- Szükség: közelharcos hős esetén legfeljebb 15%-kal/távolsági hős esetén legfeljebb 10%-kal nagyobb mozgási sebességet biztosít, a hiányzó életerő alapján (33% életerő alatt a maximális gyógyítás jár)
Ravenous Hydra (Vérszomjas hidra)
- 65 Attack Damage
- 20 Ability Haste
- 9% Omnivamp/Életvarázs (lifesteal és spellvamp)
- Hasítás: a támadások és képességek (közelharcos hősök esetében 60%/távolsági harcos hősök esetében 30%) fizikai sebzést okoznak az eltalált célpont 350 egységnyi környezetében található többi ellenfélnek
- Húsevő: minden ellenfél megölése után 0,5 sebzés és 0,1% életvarázs jár, ami 25 sebzésig és 5% életvarázsig halmozódik. A hős halálakor a jelzők 50%-a elvész.
- Egy adott célpontot 10 másodpercenként csak egyszer lehet eltalálni egy támadással vagy képességgel
- A Hasítás építmények esetében nem aktiválódik
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!