Hirdetés

LoL: 19 hős változott a 12.19-es frissítésben, itt vannak a részletek

Rengeteg karaktert módosított a Riot Games kisebb-nagyobb mértékben.

NÉZD MOST AZ ESPORTGURUN!

Műsorajánló

Műsorajánló

Esport1 Podcast

Balhé a Roblox körül, Csacsi és bluerzor is belevág a szezonba és ütős lett a The…

Egyre csak kavarognak a dolgok Roblox körül és úgy néz ki csúnya vége lehet az egésznek. Vizicsacsi és bluerzor is megkezdte a 2023-as évet és közben befutott a The Mandalorian 3. évadának előzetese is.

Hirdetés

12.19-es LoL-frissítés: Hőserősítések

  • Blitzcrank
    • Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,65-ra növekedett
    • Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,7-re növekedett
    • Overdrive (W)
      • Bónusz támadási sebesség 30/38/46/54/62%-ról 40/53/66/79/92%-ra növekedett
      • Manaköltség 75 manáról 85 manára növekedett
      • Új: A W hatóideje alatt Blitzcrank minden alaptámadása 1% max HP alapú mágikus sebzést okoz. Emellett extra sebzést (60-180 mágikus sebzés, ami a szinttel lineárisan növekedik) biztosít nem hőstípusú ellenfelekre (tornyokra és épületekre is)
    • Power Fist (E)
      • Manaköltség 25 manáról 40 manára növekedett
      • Felütés hatóideje 0,9 másodpercről 1 másodpercre növekedett
      • Felerősített alaptámadás sebzése 200% összes AD-ról 200% összes AD (+25% AP-ra) növekedett
      • Új: Mostantól +150% összes AD + 125% AP fizikai sebzést okoz a hős nem hőstípusú ellenfeleknek (tornyok és épületek is)
    • Static Field (R)
      • Egy célponton a maximális száma a jelzőknek 3-ról a végtelenre növekedett
      • Passzív sebzés AP aránya 30%-ról 30/40/50%-ra növekedett
      • Aktív sebzés AP aránya 100%-ról 125%-ra növekedett
  • Fizz - Playful/Trickster (E): AP-arány 75%-ról 90%-ra növekedett
  • Udyr
    • Wilding Claw (Q): Felerősített támadások a minionokra 0 helyett 40-160-at sebez szinttől függően
    • Iron Wantle (W): Minionokból a gyógyítás 50%-ról 60%-ra növekedett
    • Wingborne Storm (R): Minionokra a sebzés 40/55/70/85%-ról 50/60/70/80%-ra változott (1/6/11/16-os szinten)
  • Ryze
    • Overload (Q): AP-arány 50%-ról 55%-ra növekedett
    • Rune Prison (W): AP-arány 60%-ról 70%-ra növekedett
  • Ekko
    • Z-Drive Resonance (passzív): AP-arány 80%-ról 90%-ra növekedett
    • Chronobreak (R): Sebzés 150/300/450 (+150% AP-ról) 200/350/500 (+175% AP-ra) növekedett
  • Jinx
    • Alap AD 57-ről 59-re növekedett
    • Super Mega Death Rocket (R): Elsődleges célpontra a sebzés 250/400/550-ről 300/450/600-ra növekedett
  • Sona
    • Hymn of Valor (Q): Alapsebzés 40/70/100/130/160-ról 50/80/110/140/170-re növekedett
    • Song of Celerity (E): Lassítás 40%-ról 50%-ra növekedett
  • Nasus
    • Fury of the Sands (R)
      • Bónusz Q-távolság 25-ről 50-re növekedett
      • Tick rate (avagy milyen gyakran sebez területre) 1 másodpercről 0,5 másodpercre csökkent (összsebzés nem változott)
      • Új: A területi sebzés sugara Nasus méretével növekedik
    • Wither (W): Támadási sebesség csökkentése a mozgási sebesség lassításának 50%-ról 75%-ára növekedett, vagyis a támadási sebesség csökkentés 35,25/44,25/53,25/62,25/71,25%-ra módosul
  • Garen - Judgment (E): Kritikus sebzés 58% (+1% minden 1% bónusz kritikus sebzés utánról) 75% (+1% minden 1% bónusz kritikus sebzés utánra) növekedett
  • Kai'Sa - Second Skin (passzív): 5. jelző utáni sebzés 15% (+5% minden 100 AP) célpont hiányzó HP-járól 15% (+6% minden 100 AP) célpont hiányzó HP-jára növekedett
  • Malphite
    • Thunderclap (W): A tölcsér fizikai sebzésének AP aránya 20%-ról 30%-ra növekedett
    • Unstoppable Force (R): AP-arány 80%-ról 90%-ra növekedett
  • Nunu & Willump - Absolute Zero (R): AP-arány 250%-ról 300%-ra növekedett
  • Rakan
    • Fey Feathers (passzív): Pajzs AP aránya 85%-ról 95%-ra növekedett
    • Gleaming Quill (Q): Sebzés AP aránya 60%-ról 70%-ra növekedett
  • Shyvana
    • Burnout (W): Tickenkénti mágikus sebzés bónusz AD aránya 10%-ról 15%-ra növekedett, bónusz találati mágikus sebzés bónusz AD aránya 5%-ról 7,5%-ra növekedett
    • Flame Breath (E)
      • Megjelölt célpontokra az alaptámadások 3,75% a célpont max HP-ja helyett 3,5% a célpont max HP-ját sebeznek
      • Sebzés AD aránya 30%-ról 40%-ra növekedett, AP aránya 70%-ról 90%-ra növekedett
      • Sárkány formában az extra sebzés 100-160-ról (szinttől függően) 75-135-re (szinttől függően) csökkent, AD és AP arányai nem változtak
    • Dragon's Descent (R): AP-arány 100%-ról 130%-ra növekedett
  • Tahm Kench
    • Tongue Lash (Q): AP-arány 70%-ról 90%-ra növekedett
    • Abyssal Dive (W): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 100%-ról 125%-ra növekedett
  • Twitch
    • Deadly Venom (passzív): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 2,5%-ról 3%-ra növekedett
    • Contaminate (E): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 33%-ról 35%-ra növekedett

Végül az Eclipse megkapta a +5 AD-t, valamint a -6 Lethalityt. Ezeken kívül még újdonság a Janna vizuális frissítés, amelyről korábban már olvashattatok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés

Neked összességében tetszik a Janna VFX, avagy a vizuális frissítése a hősnek?

Hirdetés
1 db hozzászólás
  • jofjona 3 hónapja
    Kedvencem a kai'sa buff...
    0 1 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés

Hirdetés
3

Kedves látogató!

Észleltük, hogy hirdetésblokkolót használsz, kérjük kapcsold ki, hogy problémamentesen böngészhesd a legújabb gaming és e-sport híreket!
Köszönjük!