Rengeteg karaktert módosított a Riot Games kisebb-nagyobb mértékben.
Balhé a Roblox körül, Csacsi és bluerzor is belevág a szezonba és ütős lett a The
Egyre csak kavarognak a dolgok Roblox körül és úgy néz ki csúnya vége lehet az egésznek. Vizicsacsi és bluerzor is megkezdte a 2023-as évet és közben befutott a The Mandalorian 3. évadának előzetese is.
12.19-es LoL-frissítés: Hőserősítések
- Blitzcrank
- Alap támadási sebesség 0,625-ről 0,65-ra növekedett
- Támadási sebesség aránya 0,625-ről 0,7-re növekedett
- Overdrive (W)
- Bónusz támadási sebesség 30/38/46/54/62%-ról 40/53/66/79/92%-ra növekedett
- Manaköltség 75 manáról 85 manára növekedett
- Új: A W hatóideje alatt Blitzcrank minden alaptámadása 1% max HP alapú mágikus sebzést okoz. Emellett extra sebzést (60-180 mágikus sebzés, ami a szinttel lineárisan növekedik) biztosít nem hőstípusú ellenfelekre (tornyokra és épületekre is)
- Power Fist (E)
- Manaköltség 25 manáról 40 manára növekedett
- Felütés hatóideje 0,9 másodpercről 1 másodpercre növekedett
- Felerősített alaptámadás sebzése 200% összes AD-ról 200% összes AD (+25% AP-ra) növekedett
- Új: Mostantól +150% összes AD + 125% AP fizikai sebzést okoz a hős nem hőstípusú ellenfeleknek (tornyok és épületek is)
- Static Field (R)
- Egy célponton a maximális száma a jelzőknek 3-ról a végtelenre növekedett
- Passzív sebzés AP aránya 30%-ról 30/40/50%-ra növekedett
- Aktív sebzés AP aránya 100%-ról 125%-ra növekedett
- Fizz - Playful/Trickster (E): AP-arány 75%-ról 90%-ra növekedett
- Udyr
- Wilding Claw (Q): Felerősített támadások a minionokra 0 helyett 40-160-at sebez szinttől függően
- Iron Wantle (W): Minionokból a gyógyítás 50%-ról 60%-ra növekedett
- Wingborne Storm (R): Minionokra a sebzés 40/55/70/85%-ról 50/60/70/80%-ra változott (1/6/11/16-os szinten)
- Ryze
- Overload (Q): AP-arány 50%-ról 55%-ra növekedett
- Rune Prison (W): AP-arány 60%-ról 70%-ra növekedett
- Ekko
- Z-Drive Resonance (passzív): AP-arány 80%-ról 90%-ra növekedett
- Chronobreak (R): Sebzés 150/300/450 (+150% AP-ról) 200/350/500 (+175% AP-ra) növekedett
- Jinx
- Alap AD 57-ről 59-re növekedett
- Super Mega Death Rocket (R): Elsődleges célpontra a sebzés 250/400/550-ről 300/450/600-ra növekedett
- Sona
- Hymn of Valor (Q): Alapsebzés 40/70/100/130/160-ról 50/80/110/140/170-re növekedett
- Song of Celerity (E): Lassítás 40%-ról 50%-ra növekedett
- Nasus
- Fury of the Sands (R)
- Bónusz Q-távolság 25-ről 50-re növekedett
- Tick rate (avagy milyen gyakran sebez területre) 1 másodpercről 0,5 másodpercre csökkent (összsebzés nem változott)
- Új: A területi sebzés sugara Nasus méretével növekedik
- Wither (W): Támadási sebesség csökkentése a mozgási sebesség lassításának 50%-ról 75%-ára növekedett, vagyis a támadási sebesség csökkentés 35,25/44,25/53,25/62,25/71,25%-ra módosul
- Fury of the Sands (R)
- Garen - Judgment (E): Kritikus sebzés 58% (+1% minden 1% bónusz kritikus sebzés utánról) 75% (+1% minden 1% bónusz kritikus sebzés utánra) növekedett
- Kai'Sa - Second Skin (passzív): 5. jelző utáni sebzés 15% (+5% minden 100 AP) célpont hiányzó HP-járól 15% (+6% minden 100 AP) célpont hiányzó HP-jára növekedett
- Malphite
- Thunderclap (W): A tölcsér fizikai sebzésének AP aránya 20%-ról 30%-ra növekedett
- Unstoppable Force (R): AP-arány 80%-ról 90%-ra növekedett
- Nunu & Willump - Absolute Zero (R): AP-arány 250%-ról 300%-ra növekedett
- Rakan
- Fey Feathers (passzív): Pajzs AP aránya 85%-ról 95%-ra növekedett
- Gleaming Quill (Q): Sebzés AP aránya 60%-ról 70%-ra növekedett
- Shyvana
- Burnout (W): Tickenkénti mágikus sebzés bónusz AD aránya 10%-ról 15%-ra növekedett, bónusz találati mágikus sebzés bónusz AD aránya 5%-ról 7,5%-ra növekedett
- Flame Breath (E)
- Megjelölt célpontokra az alaptámadások 3,75% a célpont max HP-ja helyett 3,5% a célpont max HP-ját sebeznek
- Sebzés AD aránya 30%-ról 40%-ra növekedett, AP aránya 70%-ról 90%-ra növekedett
- Sárkány formában az extra sebzés 100-160-ról (szinttől függően) 75-135-re (szinttől függően) csökkent, AD és AP arányai nem változtak
- Dragon's Descent (R): AP-arány 100%-ról 130%-ra növekedett
- Tahm Kench
- Tongue Lash (Q): AP-arány 70%-ról 90%-ra növekedett
- Abyssal Dive (W): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 100%-ról 125%-ra növekedett
- Twitch
- Deadly Venom (passzív): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 2,5%-ról 3%-ra növekedett
- Contaminate (E): Jelzőnkénti sebzés AP aránya 33%-ról 35%-ra növekedett
Végül az Eclipse megkapta a +5 AD-t, valamint a -6 Lethalityt. Ezeken kívül még újdonság a Janna vizuális frissítés, amelyről korábban már olvashattatok.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!