Warzone 2.0: Teljesen átalakul a Gulag, de ez az újdonság még csak a jéghegy csúcsa

Sok hasznos és remek újdonságot hozott magával a jelenlegi egyik legnépszerűbb és legsikeresebb játék battle royale verziójának második része.

Az egy dolog, hogy hatalmasat szólt a Call of Duty: Modern Warfare 2 megjelenése, sok rajongó viszont tűkön ülve várta a játék battle royale verziójának folytatását is. A Warzone 2 pedig nem csak szimpla folytatás, hanem alaposan meg is újult az elődjéhez képest. November 16-án startol a CoD Warzone 2 első szezonja, az ingyenesen hozzáférhető játék pedig több ízben is vadonatúj élményt kínál a játékosoknak.

Háborús zóna kettőpontnulla

Elsőként érdemes azt megemlíteni, hogy egy új, hatalmas térképpel bővül a halálos viadal. A Modern Warfare II univerzum központi elemének számít az Adali Egyesült Köztársaságban fellelhető Al Mazrah városa, amely az első csatatér a Warzone 2.0-ban. A térkép a következő régiókból áll össze:

Loadout

Az eredeti Call of Duty: Warzon-hoz hasonlóan a Loadoutok nagy szerepet játszanak, hogy a játékot egyedivé tegyék, ezeknek segítségével pedig a játékosok gyorsabban hozzáférhetnek a az általuk legjobban kedvelt fegyverekhez és felszerelésekhez. Háromféleképpen lehet a 2.0-ában megszerezni a Loadout-ot vagy legalábbis az elsődleges fegyvert:

  • Boltok
  • Loadout Drop
  • Stronghold & Black Site
    • a játék korai szakaszában is megszerezhetőek a Loadoutok egy Stronghold vagy Black Site megtisztításáért cserébe.

Lootolás és új hátizsák

Megváltozik a lootolás megszokott rendszere. Eddig ugyebár a Supply Boxok kidobálták a felvehető tárgyakat. Mostantól viszont, ha a játékos kapcsolatba lép egy bármilyen lootot tartalmazó tárggyal, akkor egy menün keresztül szerezheti meg magának a kívánt tartalmat. Viszont amikor egy játékos meghal, csak az elsődleges fegyverét dobja le a földre meg a hátizsákját, így ezt a zsákot csak a loot menün keresztül lehet majd átnézni és kilootolni.

Már a Gulag sem lesz a régi

Az eddig ismert Gulag megszűnik és a folytatásban egy 2v2-es móddá alakul, ahol a duókat a rendszer véletlenszerűen párosítja, majd ezek után ugyan úgy végezni kell az ellenfelekkel a kijutás érdekében. Minden játékos egy előre meghatározott felszerelést kap – induláskor ez egy pisztoly vagy egy sörétes puska, egy sima gránát és egy taktikai gránát lesz –, de a pálya közepe felé haladva egyre hatékonyabb fegyverekre lehet szert tenni.

A Gulagban lesz egy börtönőr is, aki a meccs közepén egyszer csak megjelenik, hogy felgyorsítsa a küzdelmet. A csavar a dologban, hogy a börtönőr legyőzésével mind a négy fogoly visszakerül a battle royale meccsbe (újraéled). Ez tehát felveti azt a kérdést, hogy vajon a két duó összefog-e és nekimennek az NPC karakternek együtt vagy a másik torkának esnek és megsemmisítik egymást, de így csak az egyik páros térhet vissza a játékba. Overtime helyett viszont, ha egyik csapat, illetve a börtönőr sem esik el, akkor egy idő után mind a négy operátor veszít.

PvE

A Gulag csak egy a három hely közül, ahol a játékosok megküzdhetnek az mesterséges intelligencia által irányított karakterekkel. A másik két helyszín a Strongholds és a Black Sites, amelyek egyértelműen meg vannak jelölve a térképen, így senkit nem ér majd meglepetés, hogy egyszer csak MI vezérelte katonákba botlik.

Stronghold: hatástalanítani kell egy bombát vagy ki kell pucolni az erődöt az ott tartózkodó katonáktól, amiért cserébe egy Black Site kulcs vagy Custom Loadout ütheti a markát a csapatoknak.

Black Site: ez a Stronghold veszélyesebb formája, de egy permanens tervrajzot lehet szerezni itt alapból, emellé pedig még értékesebb meccs közbeni tárgyakat kínál azok számára, akik megtisztítják a helyszínt. Ide csak egy Black Site kulccsal lehet bejutni, amelyet az a csapat szerezhet meg, amelyik elsőként pucol ki egy aktív Stongholdot.

Újdonság, újdonság és még több újdonság

A kör: Lehet, hogy nem csak egy biztonságos zóna van, ugyanis a Battle Royale módban akár három kör is lehet a mérges gáz uralta területen belül, amelyek a végére újra egyesülnek a végső leszámoláshoz.

Proximity Chat: megnyílik a játékon belüli csevegés lehetősége az ellenfelekkel is.

Asszimiláció: Az squad alapú DMZ módokban, valamint a speciális Battle Royale lejátszási listákban akár az is előfordulhat, hogy valaki csatlakozik az ellenséges operátorokhoz és ezáltal egy nagyobb osztagot alkotva folytatják a küzdelmet.

Kihallgatás (csak Battle Royale és DMZ módban): a játékosok által irányított ellenségek leterítését követően sok hasznos információt lehet szerezni.

Járművek: Két teljesen új is érkezik a Warzone 2.0-ával. Egyik a Heavy Chopper, amely pilóta nélkül is repülhet a levegőben, a másik a GMC HUMMER EV Pickup, amelyben a teljes csapat helyetfoglalhat és egy sokoldalú terepjáró a nehéz körülmények között.ű

Vízi csata: mostantól hajóval vagy úszás közben is ki lehet iktatni az ellenfeleket. Vízen vagy víz alatt viszont csak a vízi járművek oldalfegyvereit, közelharci fegyvereket és dobókéseket lehet használni.

The Shops – Buy Station 2.0: Minden ilyen állomás egyedi lesz és korlátozott mennyiségben megvásárolható készletekkel rendelkezik majd, beleértve a Killstreak-eket, az armort és egyebeket.

DMZ

A hagyományos Warzone módok – solo, duo, trio, és quads – mellett a Warzone 2.0 egy vadonatúj élményt is kínál, DMZ néven.

A DMZ egy nyílt világú, narratív-központú játékmód, amelyben az osztagok szabad kezet kapnak a frakcióalapú küldetések teljesítésére és további mellékküldetéseket vállalhatnak, de ellenséges operátorokból álló csapatok vagy MI-katonákkal is összetűzésbe keveredhetnek. A túlélésért és a kijutásért való küzdés közben pedig értékes tárgyak után lehet kutatni.

Az első szezon során a TPS nézetet is bekerül majd a Warzone 2-be, emellett pedig az úgy nevezett Warzone: Caldera továbbra is játszható lesz, hiszen elkülönül a Modern Warfare II-től és a Warzone 2.0-től.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!