LoL: Ezért volt jó és egyben rossz a Clash ARAM

LoL: Ezért volt jó és egyben rossz a Clash ARAM

Az Ordító szakadékban most tényleg mindenki a győzelemre játszott.

A Riot Games előkarácsonyi ajándékként megszervezte az első Clasht, amely ARAM-játékmódban zajlott. A megújult Howling Abyss, avagy Ordító szakadék tárt karokkal várta a versenyzőket, akik szép számmal döntöttek úgy, hogy a szombat és vasárnap estéjüket a League of Legendsszel töltik el. De mi működött, valamint melyek azok a pontok, amelyeken mindenképp javítani kell? Ezt olvashatjátok el az alábbiakban.

Ami nem működött az ARAM Clash egyik napján sem

Sajnos a fejlesztők néhány dolgot figyelmen kívül hagytak, amikor az legutóbbi Clasht tervezték.

  • Teljesen felesleges volt perceket tölteni a scouting képernyő előtt, mivel ARAM-ban egyáltalán nem számít az, hogy valaki mennyire jól teljesít Solo Queue-ban/Flexben bizonyos hősökkel, milyen karaktereket mainel, melyik ösvényt részesíti előnyben
  • Túlságosan kevés idő volt arra, hogy a megfelelő hős kiválasztása után a rúnákat és idézői képességeket beállítsák a játékosok. Első lépésként mindenki elhasználta a rerollokat, utána lehetett beszélgetni a tökéletes összeállításról, majd csak ezután került sor a tényleges beállításokra. Plusz 30 másodperc sokat segített volna

Ezeken kívül más nem igazán zavarta meg a játékosokat, így jöhetnek a pozitívumok.

Ami működött az ARAM Clash mindkét napján

  • Az új térkép. A kapuk, a törmelékek, a megnagyobbított bokrok, valamint az extra bush a pálya közepén jól vizsgázott
  • A meccskeresés és betöltés. Pillanatok alatt lehetett találni hét csapatot, amelyeket utána a rendszer ágrajzba rendezett. A betöltési idő szintén rövid volt, így a draft után alig telt el néhány másodperc, máris pörögtek az események
  • Kevesebb volt a feladás. A rövidebb mérkőzések, valamint az, hogy ARAM-ot kellett játszani, motiválta az első mérkőzést elveszített csapatokat is arra, hogy tovább küzdjenek az alsó ágon
  • Végre valami újítást csempészett a Riot a kliensbe, ami mindig üdvözítő dolognak számít (Nexus Blitz?)

Ti hogy éltétek meg a Clash ARAM-ot? Milyen helyezéssel zártátok a küzdelmeket?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te indultál a hétvégi Clash ARAM-on?

League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.