A Microsoft saját butasága miatt halad lassan a Fable reboot fejlesztése

A Microsoft saját butasága miatt halad lassan a Fable reboot fejlesztése

Lehet hamarabb lesz The Elder Scrolls VI, mint Fable reboot.

2010 óta várom már, hogy folytatódjon gyerekkorom egyik kedvenc szériája, a Fable. 12, lassan már 13 éve, hogy véget ért a trilógia és bár először a Fable 4-ről lehetett pletykákat hallani, végül nem a 4. rész, hanem egy reboot készül a Microsoft műhelyében. Rettentően izgatott vagyok a játék miatt, pontosabban csak lennék, ha azt látnám, hogy halad a fejlesztés és a csapat csepegteti az infókat. Sajnos nem ez a helyzet.

2020-ban jelentették be, hogy rebootolják a szériát és bár azóta beeset néha 1-1 hír, hogy új író csatlakozott a csapathoz, vagy hogy annyira nagy a játék, hogy a fejlesztőknek szabályosan vissza kell fogniuk magukat az ötleteikkel, arról mélyen hallgatnak, hogy hogyan is áll a fejlesztés, hogy hol tart most a Fable reboot.

A legfrissebb szivárgás szerint sajnos nem túl jó a helyzet, persze ez egyelőre pletyka, úgy is kell kezelnünk, de az elmúlt 2 év alapján tökéletesen beleillik a képbe. Jez Corden, a Microsoft felől mindig jól értesült szivárogtató szerint a munka lassan halad a játék körül, aminek egyetlen fő oka van, a grafikusmotor. Az információk szerint a Microsoft ragaszkodik a belsős motor használatához, ami jó eséllyel a Forzában is látott ForzaTech, csak hát azt kifejezetten open world versenyjátékokra tervezték, nem egy RPG-hez. Nyilván megvenni a jogait egy már kész, külsős motorhoz drága, de évekre elhúzni egy gyötrelmes fejlesztést szintén drága.

Lehet, hogy ezen a szinten már jobban járnának az Unreal Engine 5-tel, persze ha most áttérnének arra, valószínűleg az arra való átállás is visszavetné picit a munkát. Akárhogy is, én személy szerint izgatott vagyok a Fable reboot kapcsán, csak látnám végre azt, hogy halad vele a Microsoft.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések