LoL: Ma érkezik a 12.23b frissítés, felfedték a pontos értékeket

LoL: Ma érkezik a 12.23b frissítés, felfedték a pontos értékeket

Kifejezetten sok dzsungelben használható karaktert gyengít a Riot Games.

Hamarosan, valamikor a mai nap során megérkezik az éles szerverekre a 12.23b hotfix, avagy a következő kisebb méretű frissítés. Hiába nem számít teljes értékű módosításcsomagnak, elég sok karakterhez hozzányúl a játékegyensúlyért felelős csapat. Nemcsak a League of Legends hősei, hanem a TFT egységei is készülhetnek a nerfekre és buffokra, ugyanis ott is a mai nap landol majd a b-patch.

12.23b League of Legends-frissítés: Ez az egy hős számíthat erősítésre, itt vannak a pontos értékek

  • Lux
    • Lucent Singularity (E): AP-arány 70%-ról 80%-ra növekedik
    • Final Spark (R): AP-arány 100%-ról 120%-ra növekedik

12.23b League of Legends-frissítés: Ezek a hősök kapnak gyengítést, itt vannak a pontos értékek

  • Zed
    • Razor Shuriken (Q): Alapsebzés 80/115/150/185/220-ról 70/105/140/175/210-re csökken
    • Shadow Slash (E)
      • Alapsebzés 70/90/110/130/150-ről 65/85/105/125/145-re csökken
      • Visszatöltési idő 5/4,5/4/3,5/3 másodpercről 5/4,75/4,5/4,25/4 másodpercre növekedik
  • Rammus - Defensive Ball Curl (W)
    • Alap armor 50-ről 40-re csökken
    • Alap magic resist 15-ről 10-re csökken
    • Visszatöltési idő 6 másodpercről 7 másodpercre növekedik
  • Dr. Mundo: Továbbra sem tudni, hogy mit gyengítenek Zaun legőrültebb karakterén
  • Janna: A tornádókat dobáló időjóshoz kapcsolódó részletek sem kerültek még elő
  • Nilah
    • Formless Blade (Q)
      • Aktív sebzés összes AD aránya 90/100/110/120/130%-ról 90/97,5/105/112,5/120%-ra csökken
      • Aktív sebzés kritikus eséllyel történő erősítése 100% kritikus esélyről 120% kritikus esélyre növekedik
      • Passzívból okozott sebzés gyógyítássá történő átváltása 15% kritikus esélyről 20% kritikus esélyre növekedik
    • Apotheosis (R)
      • Tickenkénti sebzés bónusz AD aránya 35%-ról 28%-ra csökken
      • Négy tickes sebzés bónusz AD aránya 140%-ról 112%-ra csökken (az ötödik nagy tick többet sebez, ez nem változik)
      • Hősöknek okozott sebzés gyógyítássá történő átváltása 30% + 15% kritikus esélyről 20% + 30% kritikus esélyre növekedik (nem hősökből ugyanúgy az okozott sebzés 10%-át alakítja gyógyítássá)
  • Mordekaiser
    • Darkness Rise (passzív): Nem kap jelzőt a hős a képességgel megsebzett kis szörnyek után
    • Indestructible (W): Elszenvedett sebzés pajzzsá történő átalakítása 15%-ról 10%-ra csökken (egy bug miatt ez csak 50%-ban hatékony, így a valódi csökkenés 7,5%-ról 5%-ra történik)
  • Hecarim - Rampage (Q): Jelzők után kapott sebzésnövekedés 4% + 5% minden 100 bónusz AD utánról 3% + 4% minden 100 bónusz AD utánra csökken
  • Lillia
    • Dream-Laden Bough (passzív): A célpont maximális HP-jának 6%-a helyett, csak 5%-ot sebez 3 másodperc alatt (AP-arány nem változik)
    • Blooming Blows (Q): Alapsebzés 40/50/60/70/80-ról 35/45/55/65/75-re csökken

A következő oldalon folytatódik a 12.23b LoL-frissítés pontos értékeinek felsorolása!

12.23b League of Legends-frissítés: Ez az egy hős számíthat komolyabb átalakításra, itt vannak a pontos értékek

  • Udyr
    • Wilding Claw (Q)
      • Bónusz sebzés 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-járól 3/4/5/6/7/8% (+5% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-jára csökken
      • Felerősített sebzés 2-5% (+3% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-járól 2-4% (+2% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-jára csökken
      • Találati (on-hit) sebzés 5/13/21/29/37/45 (+20% bónusz AD-ról) 5/11/17/23/29/35 (+30% bónusz AD-ra) változik
    • Iron Mantle (W): Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökken szinttől függően
    • Blazing Stampede (E): Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökken szinttől függően
    • Wingborne Storm (R)
      • Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökken
      • Alapsebzés másodpercenként 10/18/26/35/42/50-ről 10/20/30/40/50/60-ra emelkedik

12.23b League of Legends-frissítés: További tervezett gyengítések pontos értékekkel

  • Mosstomper (zöld, tankos kísérőállatka): Pajzs nagysága 75-330-ról 60-281-re csökken
  • Epikus szörnyek (Herald, sárkányok, Baron Nashor) elleni sebzéscsökkentés 30%-ról 20%-ra csökken
  • Dzsungelben gyűjthető aranymennyiség: Jutalomfalatkák 35 arany helyett 30 aranyat érnek
  • Jak'Sho, the Protean
    • Teljes költség 3000 aranyról 3100 aranyra növekedik
    • Minden jelző után 3 helyett 2 armort és magic resistet kap a hős, maximálisan 24 helyett 16-ot
  • Ravenous Hydra
    • Halál után 50% helyett 60%-át veszíti el a hős a jelzőknek
    • Hasítás sebzése az összes AD 50%/25%-a helyett 40%/20%-a lesz (közelharci/távolsági) 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted ennyi nerf elég lesz a Ravenous Hydrának?