Kifejezetten sok dzsungelben használható karaktert gyengít a Riot Games.
Hamarosan, valamikor a mai nap során megérkezik az éles szerverekre a 12.23b hotfix, avagy a következő kisebb méretű frissítés. Hiába nem számít teljes értékű módosításcsomagnak, elég sok karakterhez hozzányúl a játékegyensúlyért felelős csapat. Nemcsak a League of Legends hősei, hanem a TFT egységei is készülhetnek a nerfekre és buffokra, ugyanis ott is a mai nap landol majd a b-patch.
12.23b League of Legends-frissítés: Ez az egy hős számíthat erősítésre, itt vannak a pontos értékek
- Lux
- Lucent Singularity (E): AP-arány 70%-ról 80%-ra növekedik
- Final Spark (R): AP-arány 100%-ról 120%-ra növekedik
12.23b League of Legends-frissítés: Ezek a hősök kapnak gyengítést, itt vannak a pontos értékek
- Zed
- Razor Shuriken (Q): Alapsebzés 80/115/150/185/220-ról 70/105/140/175/210-re csökken
- Shadow Slash (E)
- Alapsebzés 70/90/110/130/150-ről 65/85/105/125/145-re csökken
- Visszatöltési idő 5/4,5/4/3,5/3 másodpercről 5/4,75/4,5/4,25/4 másodpercre növekedik
- Rammus - Defensive Ball Curl (W)
- Alap armor 50-ről 40-re csökken
- Alap magic resist 15-ről 10-re csökken
- Visszatöltési idő 6 másodpercről 7 másodpercre növekedik
- Dr. Mundo: Továbbra sem tudni, hogy mit gyengítenek Zaun legőrültebb karakterén
- Janna: A tornádókat dobáló időjóshoz kapcsolódó részletek sem kerültek még elő
- Nilah
- Formless Blade (Q)
- Aktív sebzés összes AD aránya 90/100/110/120/130%-ról 90/97,5/105/112,5/120%-ra csökken
- Aktív sebzés kritikus eséllyel történő erősítése 100% kritikus esélyről 120% kritikus esélyre növekedik
- Passzívból okozott sebzés gyógyítássá történő átváltása 15% kritikus esélyről 20% kritikus esélyre növekedik
- Apotheosis (R)
- Tickenkénti sebzés bónusz AD aránya 35%-ról 28%-ra csökken
- Négy tickes sebzés bónusz AD aránya 140%-ról 112%-ra csökken (az ötödik nagy tick többet sebez, ez nem változik)
- Hősöknek okozott sebzés gyógyítássá történő átváltása 30% + 15% kritikus esélyről 20% + 30% kritikus esélyre növekedik (nem hősökből ugyanúgy az okozott sebzés 10%-át alakítja gyógyítássá)
- Formless Blade (Q)
- Mordekaiser
- Darkness Rise (passzív): Nem kap jelzőt a hős a képességgel megsebzett kis szörnyek után
- Indestructible (W): Elszenvedett sebzés pajzzsá történő átalakítása 15%-ról 10%-ra csökken (egy bug miatt ez csak 50%-ban hatékony, így a valódi csökkenés 7,5%-ról 5%-ra történik)
- Hecarim - Rampage (Q): Jelzők után kapott sebzésnövekedés 4% + 5% minden 100 bónusz AD utánról 3% + 4% minden 100 bónusz AD utánra csökken
- Lillia
- Dream-Laden Bough (passzív): A célpont maximális HP-jának 6%-a helyett, csak 5%-ot sebez 3 másodperc alatt (AP-arány nem változik)
- Blooming Blows (Q): Alapsebzés 40/50/60/70/80-ról 35/45/55/65/75-re csökken
A következő oldalon folytatódik a 12.23b LoL-frissítés pontos értékeinek felsorolása!
12.23b League of Legends-frissítés: Ez az egy hős számíthat komolyabb átalakításra, itt vannak a pontos értékek
- Udyr
- Wilding Claw (Q)
- Bónusz sebzés 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-járól 3/4/5/6/7/8% (+5% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-jára csökken
- Felerősített sebzés 2-5% (+3% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-járól 2-4% (+2% minden 100 bónusz AD után) a célpont maximális HP-jára csökken
- Találati (on-hit) sebzés 5/13/21/29/37/45 (+20% bónusz AD-ról) 5/11/17/23/29/35 (+30% bónusz AD-ra) változik
- Iron Mantle (W): Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökken szinttől függően
- Blazing Stampede (E): Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökken szinttől függően
- Wingborne Storm (R)
- Manaköltség 45-28 manáról 40-23 manára csökken
- Alapsebzés másodpercenként 10/18/26/35/42/50-ről 10/20/30/40/50/60-ra emelkedik
- Wilding Claw (Q)
12.23b League of Legends-frissítés: További tervezett gyengítések pontos értékekkel
- Mosstomper (zöld, tankos kísérőállatka): Pajzs nagysága 75-330-ról 60-281-re csökken
- Epikus szörnyek (Herald, sárkányok, Baron Nashor) elleni sebzéscsökkentés 30%-ról 20%-ra csökken
- Dzsungelben gyűjthető aranymennyiség: Jutalomfalatkák 35 arany helyett 30 aranyat érnek
- Jak'Sho, the Protean
- Teljes költség 3000 aranyról 3100 aranyra növekedik
- Minden jelző után 3 helyett 2 armort és magic resistet kap a hős, maximálisan 24 helyett 16-ot
- Ravenous Hydra
- Halál után 50% helyett 60%-át veszíti el a hős a jelzőknek
- Hasítás sebzése az összes AD 50%/25%-a helyett 40%/20%-a lesz (közelharci/távolsági)
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!