Mobil: Bekeményítenek a szolgáltatók, eddig tartott az ingyenesség

Mobil: Bekeményítenek a szolgáltatók, eddig tartott az ingyenesség

Mindegyik szolgáltató kénytelen meglépni ezt a felhasználókat közvetlenül károsító döntést, ugyanis európai szervezettől érkezett az utasítás.

2023. március 31-e után az összes magyarországi mobilszolgáltató egységesen megszünteti a nullás díjszabást. Ez azt jelenti, hogy az eddig mobilnettel ingyenesen használható alkalmazásokért és programokért a jövőben fizetni kell, avagy az adatforgalolmba beleszámolja majd a Vodafone, a Yettel és a Magyar Telekom is azt, ha ezeket pörgeti a felhasználó. A százezreket (akár milliókat) érintő döntést a BEREC (Body of European Regulators for Electronic Communications, Európai Elektronikus Hírközlési Szabályozók Testülete) hozta meg még 2022 őszén, amelyben több határidőt szabtak meg.

A nemzetek felett álló testület arra kötelezte a szolgáltatókat, hogy 2022. november 15-éig fejezze be az értékesítését a "nullás ajánlatoknak", április 1-jétől meg a már meglévő szerződéseket módosítsák vagy megszüntessék, amelyek érintettek a zero ratingben. Az értintett alkalmazások a Facebook, a Messenger, a WhatsApp, az Instagram, a Tinder, a Spotify, valamint a navigációs programok és az egyéb kommunikációs alkalmazások. Március 31-e után érdemes lesz majd nagyobb díjcsomagra, esetleg korlátlan adatkeretet tartalmazó előfizetésre váltani, ha szeretnétek a jelenleg még nullás alkalmazásokat kötöttségek nélkül használni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked korlátlan mobilneted van?

Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések