LoL: Visszavonult az LCS legendája

Doublelift visszatért, egy másik LCS-legenda viszont távozik.

A hosszú ideje profi League of Legends-játékos Zaqueri "aphromoo" Black 30 évesen úgy döntött, visszavonul a versenyzéstől. A kétszeres LCS-bajnok és korábbi liga MVP támogató bejelentette, hogy több, mint 10 évnyi, a játék legmagasabb szintjén eltöltött idő után szögre akasztja a billentyűzetet és az egeret.

„Bárcsak folytathatnám, de úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy [befejezzem]" – mondta Aphromoo a bejelentő videójában. „A testem és az elmém azt jelzi nekem, hogy ennyi volt. Végeztem. Büszkén távozhatok és büszke lehetek arra, amit a League of Legendsben elértem. Nagyon élveztem ezt az utazást."

Aphromoo akkor debütált az LCS-ben, amikor a liga elindult 2013-ban, de már 2011 óta voltak csapatai. Azóta szinte minden splitben játszott (kivéve 2013 nyarát), négy évet töltött a Counter Logic Gamingnél, majd a 100 Thievesnél és a Dignitasnál, végül a FlyQuestnél fejezte be pályafutását. Páratlan karriert tudhat maga mögött. Ez idő alatt ő lett a liga leghosszabb ideje játszó játékosa, és utolsó szereplésével megdöntötte WildTurtle rekordját és lett az LCS történetének legtöbb meccset játszó játékosa. Összesen 597 mérkőzésen láthattuk az észak-amerikai élvonalban eltöltött 9 éve alatt.

Visszavonulása után Aphromoo azt tervezi, hogy a tartalomkészítés és a streaming területén marad, ám egy nyugodtabb időbeosztással. Több időt szeretne a családjával tölteni és más hobbijainak hódolni, mint például az autójának a bütykölése. Döntése nem meglepő, tulajdonképpen egész életét a játéknak szentelte. Ráadásul igen sikeresen. Amennyiben egyszer létrejön az LCS Hírességek Csarnoka, biztosan a tagja lesz. Félig már meg is kapta ezt az elismerést, amikor a lolesports top 10-es LCS játékos valaha listáján is szerepelt.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.