Hogwarts Legacy: Nem oldotta meg a problémákat az első patch

Hogwarts Legacy: Nem oldotta meg a problémákat az első patch

Valentin-nap alkalmából az Avalanche Software kiadta az első Hogwarts Legacy frissítést, ami sajnos nem oldott meg minden problémát a játékkal.

Február 14-én megérkezett a Hogwarts Legacy első nagyobb frissítése! A 35 gigás patch rengeteg hibát kikalapált a játékból, főleg olyan javításokat olvashatunk a patch notes-ban, amelyek a játék kifagyását igyekszenek megoldani, valamint a shader compliationt szeretnék elősegíteni. Ehhez képest az egyik legnagyobb hibát amelyet a közösség csak HL-14-ként ismer – nem sikerült megoldania.

A probléma csak a PC-n játszó boszorkányoknál és varázslóknál jelentkezik, és már a játék múlt heti kiadása óta fennáll. Gyakorlatilag az összes elérhető felületen jelezték már a hibát az Avalanche csapatának, ám még mindig nem sikerült megoldani a hibát. Az akadás a Hogwarts Legacy shader-betöltési metódusa miatt áll be, ugyanis az ilyen módon beltöltött textúrák és árnyékok a DirectX12-t használó Unreal Engine játékoknál mindig is fennálltak – elég csak a Final Fantasy 7-re gondolni.

Bár a február 14-i frissítés során olyan hibákat javítottak ki, mint a Bagolyposták beérkezése után való küldetések elmaradása, valamint az NPC-k okozta crashelés, a PC-s közösség arról számolt be, hogy a patch nem javított, hanem rontott a helyzeten. Egyesek szerint annyira akad a játék, hogy seprűvel szinte lehetetlen repülni. Azonban ez csak a játékosok egy részénél áll fent, a közösség másik fele nem vett észre semmilyen lassulást – de javulást sem.

Azonban az látszik, hogy az Avalanche Software dolgozik a Hogwarts Legacy problémáinak kisimításán. Bár az lehet, hogy még nem találták meg a HL-14 megoldását, dolgoznak a hibák javításán, így már biztosan nem kell sokat várnia a PC-s mágusoknak!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!