LoL: Hatalmas változások érkeznek, itt vannak a részletek

LoL: Hatalmas változások érkeznek, itt vannak a részletek

Kifejezetten nagy méretű frissítésen dolgozik a Riot Games, minden kiderült a 13.4-es LoL-patchről.

A League of Legends jelenlegi metája nagyban hasonlít a tavaly őszihez, amely végigkísérte a 2022-es Worldsöt. A világbajnokság óta hiába adtak ki egy rakat frissítést, azok hatása elenyésző volt, így itt az ideje egy kicsit felrázni az Idézők szurdokát. Jövő hét csütörtökön, azaz február 23-án hajnalban élesedik a szervereken a 13.4-es LoL-patch, amelyben nagyon komoly változások érkeznek. Az alábbiakban minden nerfet és buffot megtaláltok, sőt ezeket a PBE-n, a hivatalos teszt szerveren ki is próbálhatjátok!

13.4-es LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékei

  • Veigar
    • Baleful Strike (Q): Castolás távolsága 950 egységről 1050 egységre növekedhet
    • Dark Matter (W): Castolás távolsága 900 egységről 950 egységre növekedhet
  • Cho'Gath
    • Szintenként kapott armor 4,7-ről 5-re növekedhet
    • Rupture (Q)
      • Sebzés 80/135/190/245/300-ról 80/140/200/260/320-ra növekedhet
      • Manaköltség 60 manáról 50 manára csökkenhet
    • Feral Scream (W): Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 70/75/80/85/90 manára csökkenhet
  • Ahri
    • Alap HP 570-ről 590-re növekedhet
    • Alap armor 18-ról 21-re növekedhet
    • Spirit Rush (R): Visszatöltési idő 140/115/90 másodpercről 130/105/80 másodpercre csökkenhet
  • Malphite - Thunderclap (W)
    • Felerősített támadások armor aránya 10%-ról 15%-ra növekedhet
    • Felerősített támadások (tölcsér) armor aránya 15%-ról 20%-ra növekedhet
    • Visszatöltési idő 12/11,5/11/10,5/10 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökkenhet

  •  Viego
    • Blade of the Ruined King (Q): A passzív találati sebzés mostantól kritelhet
    • Heartbreaker (R): HP-arány 3%-ról 5%-ra növekedhet minden 100 bónusz AD után
  • Aphelios
    • The Hitman and the Seer (passzív): Bónusz támadási sebesség 7,5/15/22,5/30/37,5/45%-ról 9/18/27/36/45/54%-ra növekedhet
  • Senna
    • Támadási sebesség aránya 0,3-ről 0,4-re növekedhet
    • Dawning Shadow (R)
      • Sebzés 250/375/500 (+100% bónusz AD-ról) 250/400/550 (+115% bónusz AD-ra) növekedhet
      • Visszatöltési idő 160/140/120 másodpercről 140/120/100 másodpercre csökkenhet
  • Orianna
    • Alap armor 17-ről 20-ra növekedhet
    • Command: Dissonance (W): Manaköltség 70/75/80/85/90 manáról 60/65/70/75/80 manára csökkenhet

A következő oldalon a 13.4-es patchcsel érkező tervezett nerfeket olvashatjátok el pontos értékekkel!

13.4-es LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékei

  • Samira
    • Daredevil Impulse (passzív): Bónusz mozgási sebesség 3,5%-ról 1/2/3/4%-ra változhat (1/6/11/16-os szinten)
    • Inferno Trigger (R): Életlopás 66,6%-ról 50%-ra csökkenhet
  • Jax
    • Alap HP 685-ről 665-re csökkenhet
    • Szintenkénti HP 99-ről 100-ra csökkenhet
    • Counter Strike (E)
      • AP-arány 100%-ról 70%-ra csökkenhet
      • A dodge-olt támadások az összes sebzést növelhetik, nem csak az alapot
    • Grandmaster-at-Arms (R)
      • Találati sebzés 80/120/160-ról 60/110/160-ra csökkenhet
      • Bónusz armor 25/45/65-ről 15/40/65-re csökkenhet
      • Bónusz varázsellenállás 15/27/39-ről 9/24/39-re csökkenhet
  • Maokai
    • Bramble Smash (Q): Célpont max HP aránya 2/2,25/2,5/2,75/3%-ról 2/2,5/3/3,5/4%-ra növekedhet
    • Sapling Toss (E)
      • Sebzés 55/80/105/130/155 (+35% AP-ról) 50/75/100/125/150 (+25% AP-ra) csökkenhet
      • Felerősített lassítás bónusz AP aránya 0,9%-ról 1%-ra növekedhet minden 100 bónusz HP után
      • Felerősített lassítás AP aránya 4%-ról 1%-ra csökkenhet minden 100 AP után
      • Visszatöltési idő 10 másodpercről 14 másodpercre növekedhet
  • Elise
    • Venomous Bite (Q, pók formában): Sebzés 70/105/140/175/210-ről 60/90/120/150/180-ra csökkenhet
    • Spider Form/Human Form (R): A spiderlingek sebzése 10/15/20/25-ről 8/14/20/26-ra változhat
  • Amumu
    • Szintenkénti HP 100-ról 94-re csökkenhet
    • Szintenkénti armor 4,2-ről 4-re csökkenhet
    • Despair (W): Célpont max HP aránya 1/1,25/1,5/1,75/2%-ról 1/1,15/1,3/1,45/1,6%-ra csökkenhet

  • Udyr
    • Szintenkénti HP 98-ról 92-re csökkenhet
    • Alap armor 34-ről 31-re csökkenhet
    • Wilding Claw (Q): Találati bónusz AD-arány 30%-ról 25%-ra csökkenhet
    • Wingborne Storm (R, felerősített): Lassítás 25/28/31/34/37/40%-ról 20/23/26/29/32/35%-ra csökkenhet
  • Jarvan IV - Golden Aegis (W)
    • Visszatöltési idő 8 másodpercről 9 másodpercre növekedhet
    • Bónusz AD-arány 80%-ról 70%-ra csökkenhet
  • Anivia
    • Szintenkénti HP 96-ról 92-re csökkenhet
    • Szintenkénti armor 5,2-ről 4,9-re csökkenhet
  • Azir
    • Alap mana 480-ról 380-ra csökkenhet
    • Szintenkénti mana 21-ről 36-re növekedhet
    • Arise! (W): Újratöltési idő 9/8,25/7,5/6,75/6 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre növekedhet
    • Shifting Sands (E): Sebzés 60/90/120/150/180 (+40% AP-ról) 60/100/140/180/220 (+55% AP-ra) növekedhet
    • Emperor's Divide (R): Sebzés 175/325/475 (+60% AP-ról) 200/400/600 (+75% AP-ra) növekedhet

A következő oldalon a további változtatásokat olvashatjátok!

13.4-es LoL-frissítés: Egyéb változtatások pontos értékekkel

  • Thresh
    • Death Sentence (Q)
      • Sebzés 100/145/190/235/280 (+80% AP-ról) 100/150/200/250/300 (+90% AP-ra) növekedhet
      • Visszatöltési idő 19/17/15/13/11 másodpercről 19/16,5/14/11,5/9 másodpercre csökkenhet
    • Dark Passage (W)
      • Pajzs nagysága 50/75/100/125/150-ről 50/70/90/110/130-ra csökkenhet
      • Visszatöltési idő 22/20,5/19/17,5/16 másodpercről 21/20/19/18/17 másodpercre változhat
    • Flay (E): Sebzés 75/110/145/180/215 (+60% AP-ról) 75/115/155/195/235 (+70% AP-ra) növekedhet
  • Relic Shield és Steel Shoulderguards HP-visszatöltés 25%-ról 50%-ra növekedhet
  • Targon's Buckler és Runesteel Spaulders HP-visszatöltés 25%-ról 50%-ra növekedhet
  • Spellthief's Edge
    • Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
    • Mana visszatöltése 50%-ról 25%-ra csökkenhet
  • Frostfang
    • Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
    • Mana visszatöltése 75%-ról 50%-ra csökkenhet
  • Shard of True Ice: Mana visszatöltése 115%-ról 100%-ra csökkenhet
  • Spectral Sickle and Harrowing Crescent: Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
  • Magical Footwear: Eladási ár 210 aranyról 90 aranyra csökkenhet
  • Demonic Embrace: Azakana Gaza sebzése maximum 40-et sebezhet szörnyekre
  • Treasure Hunter (rúna): Jelzőnkénti arany 70 + 20 minden Hunter jelző utánról 50 + 20 minden Hunter jelző utánra csökkenhet (összes arany 550-ről 450-re csökkenhet)
  • A kiiktatásokból származó XP-t úgy csökkenthetik, hogy ha magasabb szintű ellenséget iktattok ki, akkor 16/32/48/64% (és így tovább) helyett csak 0/20/40/60% (és így tovább) bónusz XP-t kaptok (1/2/3/4... szinttel nagyobb ellenfél esetén)
  • Dzsungeles kisállatok sebzésének AP aránya 15%-ról 12%-ra csökkenhet
  • Dzsungeles kisállatok, ha ölnek 25 HP helyett 30 HP-t gyógyítanak
  • Gromp HP-ja 2200-ról 2050-re csökkenhet
  • Doran's Shield: 5 másodperc alatt 6 HP helyett csak 4 HP-t tölthet vissza

Végül az ARAM-hoz is hozzányúlnak a tervek szerint a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai. Az újraéledési időt csökkentik, valamint a hógolyót el lehet sütni (Mark) akkor is, ha legyökerezett állapotban van a hős, de a hógolyóval történő csúszást már nem.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted játszható lesz majd az AP Thresh a patch élesítése után?

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.

League of Legends - Hihetetlen, idén még az MSI himnuszon is spórol a Riot

A League of Legends világbajnokság himnusza minden évben hatalmas figyelemnek örvend, sokszor még a játékkal nem is játszó embereknek is felkerül a lejátszási listájára egy-egy Worlds-ös zene. Az MSI himnuszára sajnos közel sem ennyire kíváncsiak a játékosok, a Riot 2019 óta most először nem is ad ki zenét a szezonközi eseményhez.