Kifejezetten nagy méretű frissítésen dolgozik a Riot Games, minden kiderült a 13.4-es LoL-patchről.
A League of Legends jelenlegi metája nagyban hasonlít a tavaly őszihez, amely végigkísérte a 2022-es Worldsöt. A világbajnokság óta hiába adtak ki egy rakat frissítést, azok hatása elenyésző volt, így itt az ideje egy kicsit felrázni az Idézők szurdokát. Jövő hét csütörtökön, azaz február 23-án hajnalban élesedik a szervereken a 13.4-es LoL-patch, amelyben nagyon komoly változások érkeznek. Az alábbiakban minden nerfet és buffot megtaláltok, sőt ezeket a PBE-n, a hivatalos teszt szerveren ki is próbálhatjátok!
13.4-es LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékei
- Veigar
- Baleful Strike (Q): Castolás távolsága 950 egységről 1050 egységre növekedhet
- Dark Matter (W): Castolás távolsága 900 egységről 950 egységre növekedhet
- Cho'Gath
- Szintenként kapott armor 4,7-ről 5-re növekedhet
- Rupture (Q)
- Sebzés 80/135/190/245/300-ról 80/140/200/260/320-ra növekedhet
- Manaköltség 60 manáról 50 manára csökkenhet
- Feral Scream (W): Manaköltség 70/80/90/100/110 manáról 70/75/80/85/90 manára csökkenhet
- Ahri
- Alap HP 570-ről 590-re növekedhet
- Alap armor 18-ról 21-re növekedhet
- Spirit Rush (R): Visszatöltési idő 140/115/90 másodpercről 130/105/80 másodpercre csökkenhet
- Malphite - Thunderclap (W)
- Felerősített támadások armor aránya 10%-ról 15%-ra növekedhet
- Felerősített támadások (tölcsér) armor aránya 15%-ról 20%-ra növekedhet
- Visszatöltési idő 12/11,5/11/10,5/10 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökkenhet
- Viego
- Blade of the Ruined King (Q): A passzív találati sebzés mostantól kritelhet
- Heartbreaker (R): HP-arány 3%-ról 5%-ra növekedhet minden 100 bónusz AD után
- Aphelios
- The Hitman and the Seer (passzív): Bónusz támadási sebesség 7,5/15/22,5/30/37,5/45%-ról 9/18/27/36/45/54%-ra növekedhet
- Senna
- Támadási sebesség aránya 0,3-ről 0,4-re növekedhet
- Dawning Shadow (R)
- Sebzés 250/375/500 (+100% bónusz AD-ról) 250/400/550 (+115% bónusz AD-ra) növekedhet
- Visszatöltési idő 160/140/120 másodpercről 140/120/100 másodpercre csökkenhet
- Orianna
- Alap armor 17-ről 20-ra növekedhet
- Command: Dissonance (W): Manaköltség 70/75/80/85/90 manáról 60/65/70/75/80 manára csökkenhet
A következő oldalon a 13.4-es patchcsel érkező tervezett nerfeket olvashatjátok el pontos értékekkel!
13.4-es LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékei
- Samira
- Daredevil Impulse (passzív): Bónusz mozgási sebesség 3,5%-ról 1/2/3/4%-ra változhat (1/6/11/16-os szinten)
- Inferno Trigger (R): Életlopás 66,6%-ról 50%-ra csökkenhet
- Jax
- Alap HP 685-ről 665-re csökkenhet
- Szintenkénti HP 99-ről 100-ra csökkenhet
- Counter Strike (E)
- AP-arány 100%-ról 70%-ra csökkenhet
- A dodge-olt támadások az összes sebzést növelhetik, nem csak az alapot
- Grandmaster-at-Arms (R)
- Találati sebzés 80/120/160-ról 60/110/160-ra csökkenhet
- Bónusz armor 25/45/65-ről 15/40/65-re csökkenhet
- Bónusz varázsellenállás 15/27/39-ről 9/24/39-re csökkenhet
- Maokai
- Bramble Smash (Q): Célpont max HP aránya 2/2,25/2,5/2,75/3%-ról 2/2,5/3/3,5/4%-ra növekedhet
- Sapling Toss (E)
- Sebzés 55/80/105/130/155 (+35% AP-ról) 50/75/100/125/150 (+25% AP-ra) csökkenhet
- Felerősített lassítás bónusz AP aránya 0,9%-ról 1%-ra növekedhet minden 100 bónusz HP után
- Felerősített lassítás AP aránya 4%-ról 1%-ra csökkenhet minden 100 AP után
- Visszatöltési idő 10 másodpercről 14 másodpercre növekedhet
- Elise
- Venomous Bite (Q, pók formában): Sebzés 70/105/140/175/210-ről 60/90/120/150/180-ra csökkenhet
- Spider Form/Human Form (R): A spiderlingek sebzése 10/15/20/25-ről 8/14/20/26-ra változhat
- Amumu
- Szintenkénti HP 100-ról 94-re csökkenhet
- Szintenkénti armor 4,2-ről 4-re csökkenhet
- Despair (W): Célpont max HP aránya 1/1,25/1,5/1,75/2%-ról 1/1,15/1,3/1,45/1,6%-ra csökkenhet
- Udyr
- Szintenkénti HP 98-ról 92-re csökkenhet
- Alap armor 34-ről 31-re csökkenhet
- Wilding Claw (Q): Találati bónusz AD-arány 30%-ról 25%-ra csökkenhet
- Wingborne Storm (R, felerősített): Lassítás 25/28/31/34/37/40%-ról 20/23/26/29/32/35%-ra csökkenhet
- Jarvan IV - Golden Aegis (W)
- Visszatöltési idő 8 másodpercről 9 másodpercre növekedhet
- Bónusz AD-arány 80%-ról 70%-ra csökkenhet
- Anivia
- Szintenkénti HP 96-ról 92-re csökkenhet
- Szintenkénti armor 5,2-ről 4,9-re csökkenhet
- Azir
- Alap mana 480-ról 380-ra csökkenhet
- Szintenkénti mana 21-ről 36-re növekedhet
- Arise! (W): Újratöltési idő 9/8,25/7,5/6,75/6 másodpercről 10/9/8/7/6 másodpercre növekedhet
- Shifting Sands (E): Sebzés 60/90/120/150/180 (+40% AP-ról) 60/100/140/180/220 (+55% AP-ra) növekedhet
- Emperor's Divide (R): Sebzés 175/325/475 (+60% AP-ról) 200/400/600 (+75% AP-ra) növekedhet
A következő oldalon a további változtatásokat olvashatjátok!
13.4-es LoL-frissítés: Egyéb változtatások pontos értékekkel
- Thresh
- Death Sentence (Q)
- Sebzés 100/145/190/235/280 (+80% AP-ról) 100/150/200/250/300 (+90% AP-ra) növekedhet
- Visszatöltési idő 19/17/15/13/11 másodpercről 19/16,5/14/11,5/9 másodpercre csökkenhet
- Dark Passage (W)
- Pajzs nagysága 50/75/100/125/150-ről 50/70/90/110/130-ra csökkenhet
- Visszatöltési idő 22/20,5/19/17,5/16 másodpercről 21/20/19/18/17 másodpercre változhat
- Flay (E): Sebzés 75/110/145/180/215 (+60% AP-ról) 75/115/155/195/235 (+70% AP-ra) növekedhet
- Death Sentence (Q)
- Relic Shield és Steel Shoulderguards HP-visszatöltés 25%-ról 50%-ra növekedhet
- Targon's Buckler és Runesteel Spaulders HP-visszatöltés 25%-ról 50%-ra növekedhet
- Spellthief's Edge
- Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
- Mana visszatöltése 50%-ról 25%-ra csökkenhet
- Frostfang
- Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
- Mana visszatöltése 75%-ról 50%-ra csökkenhet
- Shard of True Ice: Mana visszatöltése 115%-ról 100%-ra csökkenhet
- Spectral Sickle and Harrowing Crescent: Tribute feltöltődése 10 másodpercről 12 másodpercre növekedhet
- Magical Footwear: Eladási ár 210 aranyról 90 aranyra csökkenhet
- Demonic Embrace: Azakana Gaza sebzése maximum 40-et sebezhet szörnyekre
- Treasure Hunter (rúna): Jelzőnkénti arany 70 + 20 minden Hunter jelző utánról 50 + 20 minden Hunter jelző utánra csökkenhet (összes arany 550-ről 450-re csökkenhet)
- A kiiktatásokból származó XP-t úgy csökkenthetik, hogy ha magasabb szintű ellenséget iktattok ki, akkor 16/32/48/64% (és így tovább) helyett csak 0/20/40/60% (és így tovább) bónusz XP-t kaptok (1/2/3/4... szinttel nagyobb ellenfél esetén)
- Dzsungeles kisállatok sebzésének AP aránya 15%-ról 12%-ra csökkenhet
- Dzsungeles kisállatok, ha ölnek 25 HP helyett 30 HP-t gyógyítanak
- Gromp HP-ja 2200-ról 2050-re csökkenhet
- Doran's Shield: 5 másodperc alatt 6 HP helyett csak 4 HP-t tölthet vissza
Végül az ARAM-hoz is hozzányúlnak a tervek szerint a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai. Az újraéledési időt csökkentik, valamint a hógolyót el lehet sütni (Mark) akkor is, ha legyökerezett állapotban van a hős, de a hógolyóval történő csúszást már nem.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!