Hivatalosan megerősítette a kiadó, hogy nem tudják tartani az ütemtervet.
Kifejezetten üde színfoltja volt a 2013-as esztendőnek a Telltale Games epizodikus kalandjátékának első fejezete, amely bemutatta a gamereknek Bigby Wolfot, Fabletown sheriffjét. A Fables képregényen alapuló The Wolf Among Us teljes története összesen öt részben keresztül rajzolódott ki, azonban a készítők úgy voltak vele, hogy az alapanyagban még bőven benne van a folytatás lehetősége. Nick Herman és Dennis Lenart alatt 2020-ban kezdtek el dolgozni a fejlesztők egy számozott folytatáson, amely az utolsó képkockák után 6 hónappal veszi majd fel a fonalat. Eredetileg 2023-ban már indíthattátok volna a programot, de a kiadó kénytelen volt változtatást eszközölni a megjelenési dátum kapcsán. Ha minden a jelenlegi tervek szerint halad tovább, akkor The Wolf Among Us 2 legkorábban 2024-ben debütálhat majd konzolokon és PC-n.
Miért halasztották el a TWAU 2-t?
A Telltale Games képviseletében Jamie Ottilie CEO adott magyarázatot a sajnálatos csúszásra.
- Nem szerették volna túlságosan leterhelni a fejlesztőket, így átütemezték a munkafolyamatokat. A lassítás következménye a későbbi megjelenés
- Mivel több idő marad a programozásra, így átváltottak Unreal Engine 4-ről Unreal Engine 5-re, ami még látványosabb belépőt ígér a közkedvelt főhősnek
Az első részhez hasonlóan nem egyben kapjátok majd meg a teljes játékot, hanem folyamatosan jelennek majd meg az epizódok. A csavar ebben a formátumban, hogy a fejlesztés nem fejezetenként történik, hanem egyben dolgoznak rajta a Telltale Games és AdHoc Studio munkatársai. Ez azt jelenti, hogy amikor végre megjelenhet az első felvonás, addigra már kész lesz az összes többi is.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!