Ha elvesztek a részletekben, akkor kirajzolódhat előttetek egy szinte teljesen új meta.
Egy-két változtatást kénytelen volt visszavonni a Riot Games, ettől függetlenül kifejezetten méretes lett a jövő heti League of Legends-frissítés teljes előnézeti képe. A 13.5-ös patch összes tervezett változtatását megosztották a játékegyensúlyért felelős csapat tagjai, így készülhettek a március 8-án hajnalban érkező élesítésre. Az alábbiakban azokat a pontos értékeket olvashatjátok, amelyek egy új irányba terelnék a metát alacsonyabb ELO-ban és profi szinten egyaránt.
13.5-ös LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel
- LeBlanc - Sigil of Malice (Q):
- Ha bármelyik része megöli a célpontot, akkor 30% visszatöltési időt azonnal csökkent, valamint visszatölti a manaköltség 100%-át
- 10-146 (szinttől függő) extra sebzést kap a minionok ellen
- A Mimic: Sigil of Malice (R-Q) pontosan ugyanezeket az extra effekteket megkapja
- Kennen
- Thundering Shuriken (Q):
- Sebzés 75/120/165/210/255 (+75% AP-ról) 75/125/175/225/275 (+85% AP-ra) növekedik
- Visszatöltési idő 8/7/6/5/4 másodpercről 7/6,25/5,5/4,75/4 másodpercre csökken
- Lightning Rush (E): Minionokra 50% helyett 65% bónusz sebzést okoz
- Thundering Shuriken (Q):
- Aatrox
- Infernal Chains (W)
- Lassítás 25%-ról 25/27,5/30/32,5/35%-ra növekedik
- Visszatöltési idő 20/18,5/17/15,5/14 másodpercről 20/18/16/14/12 másodpercre csökken
- World Ender (R): Bónusz AD 20/30/40%-ról 20/32,5/45% összes AD-ra növekedik
- Infernal Chains (W)
- Tryndamere
- Szintenkénti HP 112-ről 115-re növekedik
- Szintenkénti AD 3,7-ről 4-re növekedik
- Rumble - Electro Harpoon (E): Varázsellenállás csökkentése 10%-ról 12/14/1618/20%-ra növekedik (veszélyzónában 15%-ról 24/28/32/36/40%-ra növekedik)
- Fizz
- Urchin Strike (Q): Sebzés 10/25/40/55/70-ről 20/35/50/65/80-ra növekedik
- Seastone Trident (W): Mana visszatöltése 20/28/36/44/52-ről 30/40/50/60/70-re növekedik
- Jinx
- Szintenkénti támadási sebesség 1%-ról 1,36%-ra növekedik
- Zap! (W)
- Lassítás 30/40/50/60/70%-ról 40/50/60/70/80%-ra növekedik
- Manköltség 50/55/60/65/70 manáról 40/45/50/55/60 manára csökken
- Super Mega Death Rocket! (R): Szörnyekre a hiányzó HP alapú sebzés maximuma 800-ról 1200-ra növekedik
- Qiyana
- Edge of Ixtal (Q): Sebzés 50/80/110/140/170-ről 50/85/120/155/190-re növekedik
- Audacity (E): Visszatöltési idő 12/11/10/9/8 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre csökken
- Samira - Daredevil Impulse (passzív): Bónusz mozgási sebesség 1/2/3/4%-ról 2/2,5/3/3,5%-ra változik (1/6/11/16-os szinten)
A következő oldalon az érkező nerfekről olvashattok!
13.5-ös LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel
- Gangplank
- Trial by Fire (passzív): Sebzést 55-310-ről 50-250-re csökkentik (szinttől függően)
- Powder Keg (E)
- Visszatöltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 18 másodpercre növekedik
- Az elérhető hordók számát minden játékos láthatja majd GP HP csíkja alatt
- Twitch - Contaminate (E): AP-arány 35%-ról 30%-ra csökken
- Rammus
- Szintenkénti AD 3,5-ről 2,75-re csökken
- Powerball (Q): Sebzés 100/130/160/190/220-ról 100/125/150/175/200-ra csökken
- Aurelion Sol
- Szintenkénti HP 100-ról 95-re csökken
- Szintenkénti armor 4,8-ről 4,3-re csökken
- Breath of Light (Q): Bónusz mágikus sebzés burst AP aránya 40%-ról 35%-ra csökken
- Caitlyn
- Alap AD 62-ről 60-ra csökken
- Alap armor 28-ról 27-re csökken
- Xayah
- Alap támadási sebesség 0,658-ról 0,644-re csökken
- Támadási sebesség aránya 0,658-ról 0,644-re csökken
- Yorick - Mourning Mist (E): Ghoulok bónusz sebzése 40%-ról 30%-ra csökken
Az utolsó oldalon a többi módosítást találjátok meg!
13.5-ÖS LOL-FRISSÍTÉS: EGYÉB VÁLTOZTATÁSOK
- Mini-reworköt kap Azir: A homokkatonákkal hadakozó császárnak több képességét (passzív és W) és az alapstatjait is megváltoztatja a Riot, de az eredeti tervekhez képest visszavontak egy-két dolgot
- Teljes reworköt kap Yuumi: A varázsmacskát hiába nerfelték és buffolták az elmúlt hónapokban, végül rájöttek a rioterek, hogy egyszerűbb, ha az alapoktól építik fel újra
- Pantheon
- Alap HP-visszatöltés 7,5-ről 6-ra csökken
- Alap támadási sebesség 0,644-ről 0,658-re növekedik
- Támadási sebesség aránya 0,644-ről 0,658-re növekedik
- Comet Spear (Q)
- Visszatöltési idő 13/11,75/10,5/9,25/8 másodpercről 11/10,25/9,5/8,75/8 másodpercre csökken
- Manaköltség 30 manáról 25 manára csökken
- Castolás ideje 0,25 másodpercről 0,2 másodpercre csökken
- Aegis Assault (E): Visszatöltési idő 22/20,5/19/17,5/16 másodpercről 25/23,5/522/20,5/19 másodpercre növekedik
- Ashe: Igyekeznek valódi ADC-t varázsolni a jelenleg inkább támogatóként használt lövészből, azonban az alapstatokhoz nem nyúlnak
- Zed: Visszavonják a Shadow Slash (E) visszatöltési idejét érintő nerfet
- Cosmic Drive
- 850 aranyról 815 aranyra csökken a tárgyak végső kombinálásának költsége
- 65 AP 90 AP-ra növekedik
- 200 HP 0 HP-ra csökken
- Archangel's Staff: 80 AP 70 AP-ra csökken
- Seraph's Embrace
- 80 AP 70 AP-ra csökken
- 250 HP 200 HP-ra csökken
- Grasp of the Undying
- Permanens alap HP-növelés 5/3-ról 7/4-re növekedik (közelharci/távolsági)
- Max HP alapú gyógyítás 1,7%/1,02%-ról 1,2%/0,72%-ra csökkent (közelharci/távolsági)
- Új: Alap gyógyítás 3/1,8 (közelharci/távolsági)
- Triumph
- Hiányzó HP alapú gyógyítás 10%-ról 5%-ra csökken
- Új: Max HP alapú gyógyítás 2,5% (ARAM-on 1,5%)
- Jungle változtatások: Tyler1 sem bírta ki, hogy ne őrüljön meg ezek láttán
- ARAM: Az összes torony kap kisebb-nagyobb változtatásokat. A legfontosabb talán, hogy a külső torony bedöntése után 60 másodpercig 30% extra sebzéscsökkentést kap az inhibitort védő torony
Ezekkel készül a Riot Games jövő hét szerda hajnalra, aztán majd kiderül, hogy végül hány értéket kell módosítani még az utolsó napokban.
Ha szeretnél nyerni egy Call of Duty: Modern Warfare 2-t, akkor klipeld ki és küldd el nekünk legjobb LoL-os megmozduálsaid! További részleteket erről a kihagyhatatlan nyereményjátékról itt olvashatsz.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!