Reagált a fejlesztő a kellemetlen CoD-nerfre

Reagált a fejlesztő a kellemetlen CoD-nerfre

Nem volt szándékos a változtatás, az Infinity Ward már reagált az esetre és dolgoznak a megoldáson.

Tegnap lépett életbe a Season 2 Reloaded, a legújabb szezonközi frissítés. A Warzone 2 esetében ezt azt jelenti, hogy például eltűntek az AI-ok az Ashika-szigetről vagy épp minden playlist lehetőség elérhetővé vált a Resurgance számára. A Modern Warfare 2 kapott egy új 6v6-os pályát és three-party játékmódokat. Azonban a frissítés során nem ment minden a terv szerint.

A legújabb CoD-ok egyik legnagyobb vitáját a mozgási sebesség szolgáltatja. Sokan nem örültek, hogy eltávolították a slide cancelinget, helyette a dolphin diving érkezett, illetve más toldozások-foldozások is történtek a mozgási sebesség javításnának érdekében. Ám hiába a módosítások és alternatív megoldások, a sorozat korábbi részeihez képest még mindig alacsonyabb a mobilitás. A közösség frusztrációja akkor érte el tetőfokát, amikor úgy tűnt, hogy a legutóbbi frissítésben a mozgás további nerfet kapott.

Ugyanis egy hiba következtében a taktikai sprintelés hibásan működik. Egy Call of Duty-tartalomgyártó, Futives közzétett egy videót arról hogy a tactical sprintingnek több mint egy perc kellett a resethez, pedig általában csak néhány pillanatot vesz igénybe. 

A klipet rengetegen megnézték és nem különösebben örültek ennek a változtatásnak. A kollektív pánik után az Infinity Ward gyorsan reagált, és bejelentette a hotfixet.

„Egy kis frissítésen dolgozunk, hogy kijavítsuk a Tactical Sprint szabálytalan animációját és viselkedését. A változtatás nem volt szándékos, és a melee sprint resetjének exploitja körüli jelenlegi vizsgálatnak köszönhető. A Tactical Sprint visszatér a normális állapotba, amint a frissítés élesítve lesz" – írták.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések