Szinte biztos, hogy sosem fognak ilyen menőn kinézni a pályák, de álmodni azért még szabad, nem?
A CS:GO Source 2-es változatával a láthatáron rengeteg a kérdőjel a játék körül. Az egyik legérdekesebb része a fejlesztésnek mindenképp az lehet, hogy sokkal látványosabb pályákat tervezhetnek majd a közösség tagjai az új motorral. De eleinte aligha kell nagy változásokra számítani ezen a téren. Főleg a versengő pályák esetében.
Álmodni azért még szabad, az arcanumcsgo nevű Reddit felhasználó pedig a mesterséges intelligencia segítségével meg is valósított párat. A ControlNetet használva – amellyel Stable Diffusion modelleket lehet kezelni – klasszikus CS:GO pályákat újított fel, azokat teljesen más környezetbe helyezve.
Így Vertigo cyberpunk, Dust2 japán, Mirage havas és dzsungeles, Nuke pár fokkal elhagyatottabb, Cache egyiptomi, Overpass dél-amerikai, Inferno pedig szinte nem evilági, agyagszerű stílusba öltözött. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan néz ki a végeredmény, akkor kattintsatok az alábbi képre a galériánkért!
Vertigo – u_arcanumcsgo
Borítókép: Reddit/u_arcanumcsgo
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!