Visszatérhet egy klasszikus pálya CS2-ben?

Visszatérhet egy klasszikus pálya CS2-ben?

2016-ban sokakat lenyűgözött ez a pálya a látványával és még lövöldözni is jó volt rajta. Na most képzeljük el ugyanezt CS2-ben!

Már kerek egy hónapja elérhető a CS2 néhány szerencsés játékos számára, azonban kezd kicsit elhalni a figyelem körülötte, hiszen se frissítések, se új pálya nem érkezik hozzá. Persze ez nem jelenti azt, hogy leállt a munka a CS:GO folytatása körül. A Valve bizonyára keményen dolgozik azon, hogy ne csak egy üres ígéret legyen a nyárra várható teljes megjelenés. A közösségi pályakészítők pedig igyekeznek felkészülni a rajtra a pályáik Source 2-es adaptációival. 

Bár egyelőre nincsenek hivatalos CS2-es fejlesztői eszközök, az új játékra készülődve például FMPONE – Cache és sok más pálya alkotója – is igyekszik magát kiismerni Source 2-ben a Half-Life: Alyxot használva. Ehhez pedig egy igen érdekes projektet választott magának, ugyanis Santorinit fogja újracsinálni!

Akik régebb óta játszanak CS:GO-val, bizonyára ismerik az Operation Wildfire-ben debütált pályát. Az azonos nevű görögországi szigeten játszódó térkép kilenc hónapig volt benne a játékban 2016 során és gyorsan sokak kedvencévé vált. Csak a Valve kiszedte és ezzel feledésbe is merült a pályák végtelen sorában – FMPONE sem nyúlt hozzá éveken át. De most úgy fest, visszatérhetünk majd még egyszer Santorinire! Ráadásul a pálya nem csak felújított külcsínt, hanem kissé fejlesztett elrendezést is kap majd az újragondolásban. FMPONE szerint az a cél, hogy a támadóknak több lehetősége legyen és ezzel együtt fontosabb legyen a csapatmunka a védők játékában.

Aki pedig nem ismerné az eredetit, annak csak ajánlani tudjuk FMPONE rövid videóját róla:

Továbbá, ha ez a hír nem lenne elég, FMPONE egy kérdésre válaszolva azt is elárulta a posztja alatt, hogy Santorini után jöhet a Source 2-es Cache is! Csak győzzük kivárni.

Borítókép: FMPONE

Kövess Minket!