A Blizzard kukázta az Overwatch eredeti PvE-terveit

A Blizzard kukázta az Overwatch eredeti PvE-terveit

Nem sikerült elérni a kívánt PvE-élményt a Blizzardnak.

Amikor 2019-ben a BlizzConon bejelentették az Overwatch 2-t, a Blizzard promóciójának középpontjában egy új kampánymód és az újrajátszható kooperatív hősküldetések álltak. Azonban nem haladtak vele megfelelően így meg kellett hozni a lehető legnehezebb döntést. A Blizzard elvetette az Overwatch 2 tervezett kooperatív PvE hős módjának terveit.

„Az Overwatch 2-vel azt a kooperatív, narratív játékélményt építjük, amelyet a játékosok az eredeti játék óta kérnek - és amelyet már régóta szerettünk volna megvalósítani. Alig várjuk, hogy ennek az epikus történetnek a következő fejezetét is elmesélhessük a játékban, és izgatottan várjuk, hogy a játékosoknak egy teljesen újfajta kooperatív élményt nyújtsunk, amely a kedvenc hőseik fejlődése és testreszabása köré épül" – mondta J. Allen Brack akkori elnök.

Egy keddi fejlesztői livestreamben azonban a Blizzard bejelentette, hogy az élő játékra szánt erőforrások megtartása érdekében úgy döntött, hogy a hősmissziókat lecsökkenti.

„A PvE-élmény fejlesztése nem igazán haladt olyan előre, mint reméltük. A csapat egy csomó csodálatos tartalmat hozott létre, így vannak fantasztikus küldetések, amelyek igazán izgalmasak, vannak vadonatúj ellenségek, amelyekkel szuper szórakoztató harcolni, és van néhány igazán nagyszerű talent. De sajnos rengeteg erőforrás szükséges ahhoz, hogy mindezt egy Blizzard-minőségű élménnyé állítsuk össze. Így hát egy újabb nehéz döntés előtt állunk. Folytatjuk-e, remélve, hogy valamikor a jövőben eléri a kívánt minőséget, vagy az élő játékra koncentrálunk, és arra, hogy mindannyiótokat kiszolgáljunk? Mindazzal, amit megtudtunk arról, hogy mi kell ahhoz, hogy ezt a játékot olyan szinten működtessük, amilyet megérdemeltek, egyértelmű, hogy nem tudjuk megvalósítani a 2019-ben bemutatott eredeti elképzelést a PvE-ről. Ez azt jelenti, hogy nem fogjuk biztosítani azt a dedikált hős módot tehetségfákkal, a hosszú távú fejlődéssel. Ezek a dolgok egyszerűen már nem szerepelnek a terveink között. Tudjuk, hogy ez sokatok számára csalódást fog okozni, ezért szerettük volna ezt tisztázni. Ez nekünk is nagyon nehéz a csapat a szívét-lelkét belerakta a projektbe" - mondta Jared Neuss executive producer.

Aaron Keller játékigazgató hozzátette, hogy ez nem jelenti azt, hogy semmiféle PvE kontent nem jön a jövőben, a sztoriküldetések a 6. szezonban érkeznek majd, ami egy vadonatúj történetszálat indít el az Overwatch számára. Tehát nagyobb fókuszt szeretnének a PvP módra rakni, amivel csak az a baj, hogy e-sport szinten bármikor kipukkadhat és többek között ezzel szerették volna megkülönböztetni az első résztől.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések