Fejlesztési pokolban lehet a BioShock 4

Fejlesztési pokolban lehet a BioShock 4

Kérdéses, hogy követi-e elődjeit, vagy teljesen új útra lép. Már ha egyszer elkészül.

A BioShock 4, a BioShock-franchise várva várt folytatása a hírek szerint fejlesztési pokolban van. A fejlesztő Cloud Chamber és a kiadó 2K Games szűkszavúan nyilatkozott a játék történetéről és megjelenési dátumáról, így csak pletykák vannak arról, hogy mire is számíthatunk a programtól.

Különböző források szerint a BioShock 4 állítólag egy nyílt világú játék lesz, amelynek helyszíne Borealis, egy város az Antarktiszon. Azt egyelőre nem erősítették meg, hogy a negyedik rész is ugyanabban az idősíkban játszódik-e majd, mint az első három BioShock-cím, ahogy az sem, hogy a főszereplő továbbra is megkapja-e plazmidok vagy a vigorok erejét.

Nem vet túl jó fényt a programra, hogy számos pletyka keringett arról is, hogy a Far Cry 5 korábbi írója, Liz Albl által vezetett narratív csapat többször is átírta a forgatókönyvet. Az Oops Leaks nevű szivárogtató Twitter-posztja szerint a BioShock 4 azért késik, mert a stúdió különböző nehézségekkel küzd. Ezek közé – sok más mellett – tartozik a menedzsmenttel kapcsolatos problémák (szervezetlen és tapasztalatlan fejlesztőcsapat) és a pénzügyi siker állítólagos bizonytalansága. Fontos lenne minél hamarabb megoldani a gondjaikat, mert könnyen fejlesztői pokolban ragadhatnának. Ugyanakkor hozzátette ha a 2K Games és a Cloud Chamber nem jelenti be a játékot idén nyáron, akkor "nulla esély" lesz arra, hogy 2025-ben megjelenik, amit most terveznek. A rajongók aggódnak, ami a híreket hallva nem meglepő, egyelőre nem sok jóval kecsegtet ez a projekt.

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések