Kitett magáért a játékegyensúlyért felelős csapat, ugyanis van itt minden, mint a búcsúban.
2023 eddigi legnagyobb League of Legends-frissítését publikálta az elmúlt héten a Riot Games, amely bár nem lett tökéletes, kifejezetten jót tett a játéknak. Az órákon belül érkezett hotfix után nem kellett még egyszer belenyúlnia a metába a fejlesztőknek, így foglalkozhattak a 13.11-es módosításcsomaggal, ami a tervek szerint június 1-jén élesedik az összes szerveren. Az új patchről mindent megtudhatsz az alábbiakban, de azt fontos fejben tartani, hogy nem vehető készpénznek minden tervezett változtatás.
13.11-es LoL-frissítés: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel
- Akali - Five Point Strike (Q): Sebzés 30/55/80/105/130-ról 40/65/90/115/140-re növekedik
- Azir
- Conquering Sands (Q): Visszatöltési idő 14/12/10/8/6 másodpercről 12/10,5/9/7,5/6 másodpercre csökken
- Arise! (W): AP-arány 55%-ról 60%-ra, megidézés távolsága 500-ról 525-re növekedik
- Ivern
- Friend of the Forest (passzív): Ivern elveszíti a buffmegosztás képességét, ugyanis ezt globálisan vezeti be a Riot a LoL-ba
- Rootcaller (Q): Távolság 1100 egységről 1150 egységre növekedik, valamint változik a célponthoz csúszás
- Brushmaker (W)
- A közeli szövetségesek 5/7,5/10/12,5/15 (+10% AP) mágikus sebzés kapnak 1,5 másodpercre a támadásaikhoz
- Töltetek újratöltődési ideje 40/36/32/28/24 másodpercről 20 másodpercre csökken
- Bokrok élettartama 30 másodpercről 45 másodpercre növekedik
- A bokrok eltűnnek, ha Ivern csapata nem látja a bokrokban lévő dolgokat
- Triggerseed (E): Ha a pajzs úgy robban fel, hogy nem talál el ellenséges hőst, akkor a szövetséges kap egy új pajzsot 2 másodpercre
- Kalista
- Alap HP 574-ről 600-ra növekedik
- Alap HP-regen 3,75-ről 4-re növekedik
- Szintenként kapott HP-regen 0,55-ről 0,75-re növekedik
- Alap AD 66-ról 61-re csökken
- Szintenként kapott AD 3,75-ről 3,25-re csökken
- Martial Poise (passzív)
- A támadások nem misselnek, ha a célpontra nem lát rá Kalista
- AD-arány 90%-ról 100%-ra növekedik
- Pierce (Q): AD-arány 100%-ról 105%-ra növekedik
- Rend (E)
- Az első lándzsa utáni lándzsák bónusz sebzése 10/16/22/28/34 (+23,2/27,55/31,9/36,25/40,6% AD-ról) 8/12/16/20/24 (+25/30/35/40/45% AD-ra) változik
- Visszatöltési idő 14/12,5/11/9,5/8 másodpercről 10/9,5/9/8,5/8 másodpercre csökken
- Rek'Sai
- Fury of the Xer'Sai (passzív): Gyógyítás 20-190-ről 15-125 (+2-12% max HP-ra) változik szinttől függően
- Queens Wrath (föld feletti Q): Hatóidő 5-ről 3 másodpercre csökken, visszatöltési idő 4 másodpercről 4/3,5/3/2,5/2 másodpercre csökken
- Prey Seeker (föld alatti Q): Rálátás 2,5 másodpercről 5 másodpercre növekedik
- Unburrow (föld alatti W): Tremor Sense tick aránya 1,5 másodpercről 1 másodpercre csökken (jobb rálátás lesz az ellenségekre)
- Renekton
- Slice/Dice (E): Visszatöltési idő 18/17/16/15/14 másodpercről 16/15/14/13/12 másodpercre csökken
- Dominus (R)
- Visszatöltési idő 120 másodpercről 120/100/80 másodpercre csökken
- Mágikus sebzés tickenként 25/50/75-ről 30/60/90-re növekedik (másodpercenként 50/100/150-ről 60/120/180-ra)
- Twisted Fate - Pick a Card (W): Visszatöltési idő 8/7,5/7/6,5/6 másodpercről 6 másodpercre csökken
A folytatásban jönnek a hősöket és tárgyakat érintő nerfek!
13.11-es LoL-frissítés: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel
- Aurelion Sol - Singularity (E)
- Manaköltség 60/70/80/90/100 manáról 80/85/90/95/100 manára növekedik
- AP-arány tickenként 6,25%-ról 5%-ra csökken (másodpercenként 25%-ról 20%-ra)
- Amumu - Despair (W): Tickenkénti sebzés 10-ről 7-re csökken (másodpercenként 20-ról 14-re)
- Aphelios - Hitman and the Seer (passzív): Szintlépésnél választható extra AD 5/10/15/20/25/30-ról 4,5/9/13,5/18/22,5/27-re csökken
- Kog'Maw: A jelek szerint visszavonták/eltolták a gyengítést, hiába tarol Solo Queue-ban a statisztikák alapján az ADC
- Jinx: Szintenként kapott támadási sebesség 1,36%-ról 1%-ra csökken
13.11-es LoL-frissítés: Tárgyak tervezett gyengítései pontos értékekkel
- Ardent Censer: Sanctify bónusz támadási sebessége 15-30%-ról (szövetséges szintjétől függ) 20%-ra változik
- Echoes of Helia - Soul Siphon
- Shardonkénti gyógyítás 20-100-ról 20-100-ra változik, de nem a szövetséges 1-18-as szintjétől függ, hanem a szövetséges 6-18-as szintjétől
- Shardonkénti sebzés 30-200-ról 30-180-ra csökken, itt is a szövetséges 6-18-as szintjétől függően
- Galeforce - Cloudburst
- Kritikus esély aránya 250%-ról 200%-ra csökken
- Maximum bónusz sebzés 160%-ról 150%-ra csökken a célpont hiányzó HP-ja alapján
- Youmuu's Ghostblade
- Képességgyorsítás 20-ról 15-re csökken (Ornn fejlesztésnél, Youmuu's Wake-nél 25-ről 20-ra csökken)
- Haunt bónuszt lethalityje 8-20-ról 3-12-re csökken szinttől függően, jelzőnkénti megtett távolság 45-ről 55-re növekedik
- Stormrazor
- AD 55-ről 50-ra csökken
- Bolt sebzése 25 (+65% AD)(+50% AP-ról) 15 (+60% AD)(+50% AP-ra) csökken
- Runaan's Hurricane: Peck találati sebzése 30-ról 15-re csökken
Még mindig nincs vége a felsorolásnak, következnek a tárgyakat érintő buffok, valamint a Rell mini-rework!
13.11-es LoL-frissítés: Tárgyak tervezett erősítései pontos értékekkel
- Duskblade of Draktharr: Nightstalker bónusz sebzése 0-15% (a célpont hiányzó 0-80% HP-ja alapjánról) 0-20% (a célpont hiányzó 0-70% hiányzó HP-ja alapjánra) növekedik
- Kraken Slayer: Bring it Down sebzése 20 (+60% AD)(+45% AP) mágikusról 35-85 (+65% AD)(+60% AP) fizikaira változik
- Moonstone Renewer - Starlit Grace
- "Láncgyógyítás" 20-35%-ról 20-40%-ra növekedik a szövetséges szintjétől függően
- Egy célpontra ható gyógyítás 15-25%-ról 15-30%-ra növekedik a szövetséges szintjétől függően
- Navori Quickblades
- 60 AD helyett 65 AD-t ad
- 20 képességgyorsítás helyett 15 képességgyorsítást ad
- Mythic passzív 5 képességgyorsítás helyett 5 AD-t ad
- Statikk Shiv - Electroshock
- Sebzés 60-170-ről 80-190-re növekedik (7-18-as szinten)
- Minionokra a sebzés növekedése 220%-ról 250%-ra változik
13.11-es LoL-frissítés: Rell mini-rework
A Vasszűznek majdnem az összes képességét megváltoztatja a Riot Games. Egy mobilisabb, jóval sokoldalúbban használható karaktert szeretnének beemelni az alsó ösvényre. Emellett törekednek arra a fejlesztők, hogy akár a dzsungelben is bevethető legyen az alapból támogató champ, ezért kapott a Q, a W és az E bónusz sebzésszorzót a szörnyek ellen.