Egyre érdekesebb dolgok derülnek ki a Microsoft–FTC perc miatt.
Folytatódnak a meghallgatások az Activision Blizzard felvásárlása kapcsán, ami miatt az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) és a Microsoft perben áll egymással. Ennek részeként a Sonytól is bekértek pár információt, többek között azzal kapcsolatban, hogy az exkluzív játékok hogyan hatnak az ökoszisztémájukra. A Sony eleget tett a kérésnek, bár azért szerettek volna néhány részletet kitakarni, így például a fejlesztési költségeiket. A gond csak az, hogy nem sikerült.
A Sony által beadott dokumentum alábbi részletéből ugyanis kis koncentrációval kiolvasható, hogy a The Last of Us: Part 2 220 millió dollárba, a Horizon Forbidden West pedig 212 millió dollárba kerültek. Továbbá azt is elárulták így, hogy előbbi játék 200, utóbbi több mint 300 teljes állású fejlesztőt igényelt és mindkét játék több, mint öt éven át készült. A Sony azzal indokolja ezeket a költségeket, hogy ezek a AAA játékok „mély és folyamatos elérést biztosítanak a játékosokkal”.