Kiszivárgott képeken a felújított, CS2-es Inferno

Kiszivárgott képeken a felújított, CS2-es Inferno

Az éjjeli frissítés egy kis meglepetést is tartogatott.

Hajnalban befutott Nuke és Office, valamint pár apró, de annál jelentősebb mozgáshoz kapcsolódó változás is a CS2-höz. Bár a patch note egész hosszú volt, sokan inkább a fájlokat kezdték túrni extra infókért. A szemfülesebbeknek pedig feltűnhetett, hogy a jó ideje pletykált felújított Infernóról is vannak új képek a bétában.

Az így kiszivárgott képek alapján végre láthatjuk Inferno néhány jellegzetesebb részét, így az A- és B-lerakókat, valamint kisközepet, T-kezdő környékét és a végre befejezett templomot is. Rengeteg kisebb és nagyobb változásra kell számítani ezek alapján a pályán, amelyek nem csak a látványt, de a játékmenetet is érinteni fogják. A legfontosabb fejlesztések viszont kétségkívül a két lerakó környékén történtek.

Ezeket olvastad már?

A-lerakón a dobozok elrendezése nem változott. De a régi temető lépcsője elől eltűnt a fal, amitől garantáltan nehezebb lesz megvédeni a site-ot, hiszen így egy pozíció lényegében megszűnik. Pitre, a kocsis részre és az erkélyre nem látunk rá, ezért nem tudjuk, hogy azokhoz hasonló merészséggel nyúlnak-e hozzá. B-n a lerakó elé helyezett cserepek jelentik a legnagyobb mechanikai változást. Ezekkel ugyanis könnyebb lesz átmászni a kis falakon. De cserében egy picit változik az itt található sarokpozíció használhatósága is, mert eddig akadálymentesen lehetett itt mozogni.

A sötét előtti állvány alacsonyabbnak tűnik valamivel a mostani megoldásnál (persze ezt egy képről nehéz megmondani pontosan). A koporsók is eltűntek, ehelyett most már zsákok, illetve egy állvány lesz. Érdekesség még, hogy a templom külsejére itt felkerült egy fal, ami a jelenlegi hivatalos verzióhoz képest más szöget zár be – ez szintén hasznos lehet majd a lerakó védelmében. Bár azt nehéz megmondani, hogy így több vagy kevesebb hely lesz ennél az útvonalnál.

Ha már templom, ez is felépült végre belülről. Bár nehéz megmondani a kép alapján, hogy melyik irányból is nézzük pontosan a teret. A mi tippünk az lenne, hogy a jobb oldalon a CT-kezdő felé vezető kijárat, baloldalt a B-felé vezető út található – legalábbis ez hasonlítana a legjobban a mostani elrendezésre. A kép közepén látható rész nem tűnik alkalmasnak a mentésre a kerítés magassága miatt – szerintünk ez a korábbi fal helyére került be. Szóval ha az itteni mentési opció is marad, akkor valószínűleg a kép nézőpontjából a hátunk mögött lehet erre valamilyen hely még. A B-lerakóról készült kép is ezt támogatja, hiszen onnan nem tűnik ennyire szögletesnek az épület.

Ha kíváncsi vagy rá, hogyan nézhet ki a felújított Inferno, akkor kattints az alábbi képre a galériánkért!

Borítókép: Valve


Galéria

Kövess Minket!



Gamer szótár