Mostantól még a gránátokat is megnézhetjük a kezünkben. Vajon ez azt jelenti, hogy jönnek a skinek rájuk?
Három héttel Mirage landolását követően megérkezett a Counter-Strike 2 bétájának harmadik nagy frissítése az éjjel. A Valve ismét pályát cserélt és rögtön kettőt is adtak a népnek. De emellett pár érdekes apróságon is változtattak a még jobb játékélmény érdekében. De nézzük szépen, sorban, hogy mi változott!
Először is, Mirage helyét átvette Nuke, mostantól itt játszhatunk versengőt. Másodszor, bekerült Office is extraként és ezzel együtt megérkezett a casual, azaz könnyed játékmód. Ezt mindkét pályán űzhetjük majd, de vélhetően Office lesz itt a népszerűbb választás, mert ott nem lehet MM-ezni egyelőre.
A pályákon túl a mozgás javítása a legnagyobb dobás most: frissítették a guggolás bugot, illetve a bunnyhopolás is jobban fog hasonlítani ahhoz, ahogyan CS:GO-ban 128 ticknél működik. Ezen felül érdekesség még, hogy mostantól a gránátokat is meg lehet tekinteni a kezünkben. Bár ez – finoman fogalmazva – elég furcsa animációkat kapott:
AYO??? @ropz @CounterStrike pic.twitter.com/wM5GwErcA0
— joey (@hyza_cs) June 30, 2023
Ezeket olvastad már?
A változások teljes listája
[JÁTÉKMENET]
- Bekerült a könnyed játékmód.
[LÖVÉS]
- Javították azokat a ritka eseteket, amikor a golyók nem követték a spray mintát.
[AUDIO]
- Távolsági effektusok hozzáadása az összes pozíciós hangforráshoz.
- A 3D hangfeldolgozás továbbfejlesztése.
- Általános keverési módosítások és fejlesztések.
- Javították azt a hibát, ami miatt a hangok néha olyanok voltak, mintha közelebbről jönnének.
- Javították a bizonyos távolságokban hiányzó alacsony frekvenciákat olyan hangforrások esetében, mint például a gránátok és a fegyvertűz.
- Kijavították azt a hibát, ami miatt egyes hangok kissé hangosabbak vagy halkabbak voltak a hallgató irányától függően.
- Zenei jelzések hozzáadva a meccs elfogadása és a töltőképernyőhöz.
- Egyedi hangelzáró réteget adtak Nuke-nak, ezzel segítve a függőleges hangpozicionálást.
[ANIMÁCIÓ]
- A gránátokat meg lehet tekinteni mostantól.
- Fejlesztették a healthshot animációját.
- Fejlesztették több fegyver megtekintésének animációját.
[MOZGÁS]
- Javították a nem szándékos lassú guggolást.
- A bunnyhopolás mostantól közel olyan, mint a 128 tickes CS:GO meccseken.
- Bekerült egy sv_jump_spam_penalty_time convar, hogy a bunnyhopolást finomhangolják.
- A cl_showpos fejlődött, így az elmúlt három másodperc maximum sebességét írja ki, ez a vel sorban zárójelben jelenik meg.
- A játékosok nem tudnak többé a bemelegítés végén ugrani.
[HÁLÓZAT]
- Szerveroldali optimalizálásoknak hála mostantól kisebb az esélye, hogy elvész egy tick.
[VEGYES]
- Javították azt, amikor elrakott fegyver jelenik meg egy halott játékoson.
- Bekerült egy, a térfelektől független használat ikon az inventoryba/loadoutba.
- Ha lehetséges, a spectator mód mindig a belső nézetet fogja alapértelmezettnek venni.
- Javították az átmenetet az üldöző és a szabadon mozgatható kameranézetek között spectator módban.
- Középre igazították a játékmód feliratot a töltőképernyőn.
- Kivették a „Best out of X rounds” feliratot a töltőképernyőről. (Ez azt jelölte, hogy hány körig tart az adott meccs.)
Érdekelnek a CS2 legfontosabb újdonságai? Akkor érdemes megnézni az alábbi videónkat a 6+1 dologról, amiért a CS2 már most jobb, mint a CS:GO!
Borítókép: Valve