LoL: A yordle összes képességéhez hozzányúl a Riot Games

LoL: A yordle összes képességéhez hozzányúl a Riot Games

Alaposan belenyúlna a karakter működésébe a Riot Games.

Holnap még több információ derül majd ki a jövő héten érkező 13.12-es League of Legends-frissítésről, de már most fény derült két hősre, amelyek biztosan kapnak változtatást a jelenlegi tervek alapján. Az egyik Lucian, akit elszakítanának Namitól, a másik Runeterra egyik legapróbb yordle-je, Rumble. A saját maga által épített masinából lángszóróval és elektroszigonyokkal pusztító lény viszonylag kevés vizet zavar a mostani metában, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne rá számítani a nehezebb helyzetekben. Mivel egy közelharci mágusról van szó, ezért limitált eszköztárral rendelkezik a szóló ösvényeken, itt kerül képbe a dzsungelezés, mint lehetőség.

13.12-es LoL-frissítés: Rumble tervezett változtatásai

  • Alap HP 659-ről 625-re csökken
  • Szintlépés után kapott HP 99-ről 105-re növekedik
  • Junkyard Titan (passzív)
    • Maximális heat 100-ről 150-re növekedik (Overheat 150-nél, de Danger Zone ugyanúgy 50-nél)
    • Overheat hatóideje 5,25 másodpercről 4 másodpercre csökken
    • Bónusz támadási sebesség 20-80%-ról 50-130%-ra növekedik szinttől függően
    • Szörnyekre a sebzés maximálisan 80-ról 65-150-re változik
  • Flamespitter (Q)
    • Alapsebzés 180/220/260/300/340-ről 135/150/165/180/195-re csökken
    • Alapsebzés kap egy 6/7/8/9/10% max HP alapú extra sebzést. Szörnyekre maximálisan 65-300-at sebez ez a max HP % alapú bónusz
    • Minionokra a sebzés 60/65/70/75/80%-ról 55/60/65/70/75%-ra csökken
  • Scrap Shield (W)
    • Pajzs nagysága 60/90/120/150/180 (+45% AP-ról) 25/55/85/115/145 (+25% AP-ra) csökken
    • Pajzs 6% max HP helyett 4% max HP-val scale-el
  • Electro Harpoon (E): 10 heat helyett 20 heatet ad
  • The Equalizer (R): Visszatöltési idő 100/85/70 másodpercről 130/105/80 másodpercre növekedik

Egyelőre még nem szabad készpénznek venni a fenti terveket, mivel a PBE-n folyamatosan módosítják ide-oda az értékeket. Például a Stukker AP arányát először 35%-ról 40%-ra emelték, majd lecsökkentették az eredeti értékre. A játékegyensúlyért felelős csapat igyekszik olyan módon hozzányúlni Rumble-höz, hogy ne legyen azonnal kötelező választás és tiltás, de mégis kerüljön közel a metához a profi mezőnyben és Solo Queue-ban egyaránt. Jelenleg Platina feletti rangon szinte mérhetetlen a népszerűsége, a 163 elérhető hős közül a 131. ebben a statisztikai mutatóban, ami mellett a 47,3%-os győzelmi arány is kifejezetten rosszul mutat.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések