Az induláskor is egy fantasztikus játékot adott ki a Blizzard, de ezt tudják még fokozni.
Még csak ma indult el a Diablo IV mindenki számára, ám már többen elérték a 100-as szintet hardcore módban is, így fogynak a helyek azon a Lilith szobron. A korai hozzáférés után egyértelművé vált, hogy a Blizzard betalált a játékkal, a korai kritikák elég nagyszerűek, több tökéletes pontszám is felbukkant. Itt azonban nem állnak meg.
Habár áprilisban figyelmeztettek, csodát nem kell várni a játéktól, azért megtesznek minden tőlük telhetőt, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsák a játékosoknak, amivel aztán a céget is kicsit visszaemelik arra a polcra, ahol évekkel ezelőtt voltak. A játék fontos eleme, hogy élő szolgáltatás, így a Blizzard gyorsan képes belenyúlni a játékba, hotfixelni, egyensúlyt teremteni vagy éppen újabb tartalmakat hozzáadni. Rod Fergusson, a Diablo általános menedzsere beszélt a játék korai fogadtatásáról és az élő szolgáltatásról, ahol mellékesen megemlítette, hogy a csapat most nem egy, hanem két bővítésen is dolgozik. Hozzátette, a Diablo 4 munkafolyamatánál figyelembe kellett venni, hogy a játék fejlesztése nem sprintnek, hanem maratonnak készült, és a Blizzard nem akart olyan helyzetet, hogy a játék elindul, és az azt készítő csapat kiégett.
„Tehát a csapatot és a struktúrát úgy kell felépítened, hogy ezt fenntarthatóan tudd csinálni, mert bizonyos értelemben mindig kiadsz. Épp most indul a játék, de már dolgozunk a második szezonon, az első és a második kiegészítőn. Már akkor ezen munkálkodtunk, amikor a játék még meg sem jelent.”
Ez egy nagyon jó hír és a megfogalmazás alapján inkább előbb, mint utóbb számíthatunk rájuk. Azt is elárulta, hogy szerinte hiba volt a Diablo 3-nál, hogy kevés volt az extra tartalom. Ezért törekednek mélyebb, gazdagabb és még több tartalomra. Közben azt is megemlítette, hogy a játék szezonjai negyedéves ritmusban fognak működni, szem előtt tartva, hogy az alkalmi játékosoknak elég időt adjanak a végigjátszásra és a jutalmak megszerzésére, valamint nagy hangsúlyt helyeztek arra, hogy minden mikrotranzakció pusztán kozmetikai jellegű legyen. Úgy tűnik tehát tanultak a Diablo Immortal hibáiból (valószínűleg, mint Woody Harrelson törölgették könnycseppjeiket a pénzükkel) és nem lesz pay-to-win egy játék, amelyért alapból is rengeteg pénzt fizettek a játékosok.