Az Ubisoft Quebec volt a fő fejlesztő, de további 15 stúdió segített be neki az évek során.
Tegnap végre megtekinthettük a rajongókat régóta foglalkoztató Assassin's Creed Shadows első előzetesét, és a közel 4 perces felvétel sikeresen elvarázsolt mindenkit. Mostanra már nagyjából mindent tudunk a közkedvelt franchise legújabb részéről, csak egy gameplay hiányzik, hogy teljes legyen a kirakós, és eldőljön, hogy tényleg az év egyik legvárósabb játékáról van-e szó. Remélhetőleg ezt minél hamarabb megkapjuk, azonban addig be kell érnünk a fantasztikus előzetessel, és azzal a tudattal, hogy még közel fél évet kell várnunk a hivatalos megjelenésre. További bizakodásra ad okot, hogy példátlanul sok stúdió keze munkája van benne a projektben.
Habár a játék fő fejlesztője a kanadai Ubisoft Quebec, az Assassin's Creed Shadows hivatalos weboldalán található leírásból kiderül, hogy az évek alatt további 15 stúdió segédkezett a munkálatokban.
- Ubisoft Belgrá
 - Ubisoft Bordeaux
 - Ubisoft Bukarest
 - Ubisoft Chengd
 - Ubisoft Kijev
 - Ubisoft Manila
 - Ubisoft Montpellier
 - Ubisoft Montreal
 - Ubisoft Odesa
 - Ubisoft Osaka
 - Ubisoft Pune
 - Ubisoft Shanghai
 - Ubisoft Szingapúr
 - Ubisoft Sofia
 - Ubisoft Tokió
 
Ezeket olvastad már?
    
Nem mondható bevett gyakorlatnak, hogy ennyire szétaprózzák a teendőket, de ennek az oka valószínűleg az „Anvil Pipeline” motor, amely egyesíti majd az Assassin’s Creed sorozat egészét. Minden bizonnyal azok a stúdiók, akik más fejlesztés alatt álló AC részeken dolgoznak, besegítettek a Shadows-ba is.
A 16 stúdió az egyik legnagyobb szám az Ubisoft játékainak esetében. Ha példaként a közel 10 évig fejlesztés alatt álló Skull and Bones-t nézzük, azon is csak 11 különböző stúdió dolgozott, így érezhető ennek a jelentősége. Reméljük, hogy ez pozitív hatással lesz a végső produktumra.