Számtalan újdonságot elvettek a fejlesztők, de szerencsére a bugok egy részét is kijavították közben.
A múlthéten végre leleplezte a Valve az új Overpasst, amely nemcsak gyönyörű külcsínt kapott, de emellett több játékmeneti változáson is átment a fejlesztés során. Azonban a Valve a kiadás óta szépen-lassan kivette az összes újdonságot (és bugot), így a pálya mostanra szinte csak a külsőségekben tér el a CS:GO-s változattól.
A Valve munkatársai már a hétvégén kijavították az általunk korábban említett pixelboostokat és wallbangeket, amelyek a B-lerakó környékén tették nehezebbé a játékot a T-knek és a CT-knek egyaránt. A ma hajnali frissítésben pedig az a legnagyobb változás az első megjelenéshez képest, hogy kikerült a kuka hosszúról. Ezzel a pados megoldáshoz képest könnyebb volt felugrani a dobozra egyedül, szóval sokan örültek neki. De amilyen hirtelen került be, most olyan hirtelen távozott is az új ugrási opció. RIP.
Ezeket olvastad már?
Ezen felül leginkább apróságokhoz nyúlt hozzá a fejlesztőcsapat: ismét állhatunk a T-kezdőn található targonca tetején; a hordó nagyobb lett konnektorban (erre a lépcsőről felugorhatunk); A-lerakó előtt kisebb lett a fű, így jobban láthatóak az emögött bújkáló játékosok; B-n is javult a láthatóság; és sárga helyett kékek lettek a bank ablakai, szintén a láthatóság miatt.