Több részlet is kiderült belsős forrásokból a decemberben érkező Avatar: Frontiers of Pandora kapcsán.
Folyamatosan zajlanak a tesztelések a Ubisoft Avatar-játékával kapcsolatban. A Frontiers of Pandora a tervek szerint december 7-én jelenik meg, ezért a program már előrehaladott állapotban van, belsős források pedig szivárogtatnak ki képeket a játékmenetről. A kapott anyagot nem mutathatta be az Insider Gaming, de a látottakról mesélt a játék rajongóinak. Meg is kérdezték a közösséget, hogy mire kíváncsiak, lássuk, milyen újdonságokat tudhattunk meg!
Az általuk látott felvételek alapján nem tudják pontosan meghatározni a térkép méretét, mivel annak nagy részét felhők takarják, amelyek a fejlődéssel kitisztulnak és feloldódnak. Vélhetően a területek feloldása a játékban található előőrsök elfoglalásával jön. A térképen való utazás kiterjedt, és bár az Ikran használata drámaian csökkenti az utazási időt, a játékosok képesek gyors utazásra is, hogy elfoglalják az előőrsöket/táborokat. Összességében a térképen számos különböző biomot fedezhetünk fel, és bárhová nézünk, úgy tűnik, hogy mindenhol történik valami. Még éjszaka is a világ életre kel a különböző növények és vadon élő állatok színeivel.
Ezeket olvastad már?
A következő sarkalatos pont a testreszabhatóság volt, itt látszólag nem teljesít különösebben jól az Avatar: Frontiers of Pandora. Elég korlátozottnak tűnik, hogy mennyire alakíthatjuk a saját szájízünk szerint a karakterünket. Azért a páncélunkat befolyásolhatjuk a törzsünkön vagy a derekunkon, de sajnos arról nincsen túl sok információ, hogy ennél részletesebben módosíthatunk-e a kinézetünkön. Egy forrás még azt is elárulta, hogy a játékban lesz valamiféle emotes, vagyis hangulatjel funkció.
Abból, amit láttak, az is kiderült, hogy a játék csak első személyű, amikor a földön vagy, azonban, amikor repülsz az Ikranodon, a játék átvált harmadik személyű nézetbe. Olyan kritikák is felbukkantak, miszerint kísérteties a hasonlóság a Ubisoft másik franchise-ával, a Far Cryjal. Erre az a válasz érkezett, hogy valóban sok olyan funkció van, ami meglehetősen megszokott a Ubisoft nyílt világú játékaiban. A gyors utazás, az előőrsök, a weaponwheel, az étel/fegyverek készítése stb. mind olyan funkciók, amelyeket már láttunk korábban, ebből a szempontból semmi meglepőre nem számíthatunk.
Ami viszont megjelent, az az úgynevezett ösztöneid, amellyel a fontos célpontokat, állatokat, betakarítható növényeket, ellenségeket jelölheted ki. Pandora élővilágának megismerése a "Hunter's Guide" segítségével szintén nem feltétlenül újdonság, de ennek ellenére valószínűleg ez egy érdekes felfedező út lesz.