Az első benyomások alapján pedig több aspektusa is megújul vagy fejlődik az elődökhöz képest.
Jó néhány címmel bővül majd a következő esztendőkben az Assassin's Creed franchise, viszont a soron lévő felvonás már itt van a kertek alatt. Az Assassin's Creed Mirage október 5-én jelenik meg, de már most kiderült az új részről egy csomó minden, sőt hosszabb játékmenet felvételeket is meg lehet már tekinteni róla.
Ezeket olvastad már?
Ezek között bizony akadnak olyanok is, melyek mélyebb betekintést engednek a sztoriba és az új játékmechanikai elemekről is lerántják a leplet.
Az egyik ilyen klip – ami különösen érdekes – felfedi hogyan működik a "teleportálás" az Assassin's Creed Mirage-ban. Egy ideje már lehetett róla hallani, hogy ilyen és ehhez hasonló képességek helyet kapnak benne, de most már biztosan állíthatjuk, valóban egy érdekes résszel gazdagodunk.
Az alábbi felvételen megnézheted miről is van szó, miközben megpróbálhatod kitalálni, hogy néhány rajongó miért nincs elragadtatva ettől a funkciótól:
Yes you can...#AssassinsCreedMirage pic.twitter.com/ZG9NKMpJ4J
— JorRaptor (@Jorraptor) September 12, 2023
A rövid videóban, amelyet JorRaptor töltött fel a Twitterre, láthatjuk, ahogy Basim azonosít egy ellenséget egy háztetőn, majd egy szempillantás alatt odateleportál hozzá és kíméletlenül leszedi őt és a társát. Remekül néz ki ez a jelenet a képernyőn, de a rajongók aggódnak a fantasy elemek miatt, hiszen a fejlesztők azzal kacérkodtak a bejelentést követően, hogy ez az epizód visszatér a gyökerekhez. Van magyarázat egyébként arra, hogy Basim miként képes így mozogni, de azoknak, akik még nem játszottak az Assassin's Creed Valhallával, nem árulnánk el.
Azt is érdemes megemlíteni, hogy egy halom másik, fontos dolog is kiderült a játékkal kapcsolatban. Az első benyomások alapján pedig sok-sok pozitívumról is beszámolhatunk:
- Bagdad városa remek táptalaj a parkourhoz
- A mászás visszatér régi stílushoz, ahol kapaszkodókat használva lehet haladni
- Nem mászhatsz csak úgy meg mindent
- A lopakodást továbbfejlesztették
- Az észlelés (őröké például) jelentősen javult
- A klasszikus lopakodó eszközök javítják a lopakodást
- A fütyülés visszatért
- A harcban nagy szerepe van a hárító és visszatámadó (counter) mozdulatoknak
- Black Box küldetések hasonlóan gazdagok, mint a Unityben
Továbbá itt egy 20 perces...
...valamint egy 17 perces sztoriküldetést is magában foglaló videó: