Inkább jöjjönek sorban a jobbnál-jobb Total War-játékok, a Hyenas senkit sem érdekelt.
Ritkán látunk olyat, hogy egy csapat hosszú évekig ideje és energiája nagy részét egyetlen stílusra koncentrálja, majd hirtelen váltással valami teljesen másba szagoljanak bele és, hogy az sikeres is legyen. A Creative Assembly azonban egy ilyen csapat! Az esetek 99%-ában a Total War szériáról ismerjük őket, 2014-ben azonban mindenkit megleptek. Új RTS helyett piacra dobták a nagysikerű Alien: Isolationt, egy fps-horrort. A játék egyaránt elnyerte a kritikusok és a játékosok tetszését, folytatására pedig azóta is várunk. Egy új Alien-játék helyett viszont, inkább a free to play shooterek receptjébe szerettek volna belekóstolni, méghozzá a Hyenas c. játékukkal.
Ezeket olvastad már?
Az alapkoncepció szerint 5 db, egyenként 3 fős csapat játszott volna egyszerre a PvE és PvP módban, céljuk pedig bizonyos tárgyak megszerzése és kimenekítése lett volna a pályákról. Azért a feltételes mód, mert a Sega törölte a játékot! A hivatalos álláspont szerint nem ígérkezett túlságosan jövedelmezőnek Európában a játék, így inkább a törlése mellett döntöttek. Ez igaz is, hiszen a Hyenas jó ideje készült, néhányan ki is próbálhatták már, de különösebben senkit sem érdekel. A kiadó inkább lenyeli a törléssel járó fix anyagi veszteséget, de nem folytatják a fejlesztést.
Sőt! Annyira átértékelik és átdolgozzák európai csapataikat, hogy a Hyenas fejlesztését végző Creative Assembly sajnos súlyos leépítések elé néz. Hogy pontosan hány embernek kell elbúcsúznia eddigi munkájától, azt persze nem tudni. A csapat pár nap múlva adja ki az új Total War-játékot, amit már nagyon várunk és mi is ki fogunk próbálni. A Total War: Pharaoh megjelenése után pedig csak bízni tudunk abban, hogy a Hyenas sikertelensége és törlése nem károsítja majd annyira a Creative Assembly alakulatát, hogy annak további játékaik is kárát lássák.