Videójátékos karakterek, akik a világból kikegetnek, annyira irritálóak

Videójátékos karakterek, akik a világból kikegetnek, annyira irritálóak

Rengeteg zseniális karaktert írtak már a történelem során, de néhánynak kitekernénk a nyakát, időnként pedig pont ez volt a készítők célja.

Azt már megszokhattuk, hogy ahol bármiféle karakterekkel találkozunk, ott bizony lesznek kevésbé szimpatikus egyedek is, pontosan úgy, ahogy a való életben is. Gondolom mindenkinek jut eszébe olyan szereplő, akit kevésbé visel vagy viselt jól, legyen szó akár filmekről és sorozatokról vagy épp videójátékokról. Most utóbbi világában merülünk el és hozunk nektek néhány olyan példát, akik bizony idegesítettek minket. Kommentben ti is írjátok meg, hogy nálatok ezt mely karakterek érik el.

Ezeket olvastad már?

Teemo

Kezdjünk mindjárt egy népszerű példával. A League of Legends felső ösvényes hőse maga az ördög. A MOBA egyik arcának is tekinthető, kétségkívül aranyos kis szőrmók benyomását kelti, ám épp ez benne a legidegesítőbb. Miközben elolvadnál alattomos módon végez veled. A köpőcsöve segítségével elvakít, így semmilyen alaptámadást nem tudsz bevinni sem neki, sem másnak. Azonban a legrosszabb nem is a Q, hanem a végső képessége. Kis gombákat szór el a teljes térképen, amelyek több percig rálátást biztosítanak, ha pedig valaki belelép, felrobban és lassítja valamint sebzi áldozatát. Borzalmasan irritáló belelépni, főleg, ha egymás mellett több is van, miközben Teemo már rég máshol nyaral. Nem véletlen, hogy a porofessor.gg „Nincs lelke” jelzőt ad az őt mainelőknek.

Trevor Phillips

Na, ez egy jóval megosztóbb választás. A GTA V tele van idegesítő karakterekkel, szerintem ha kimondom, hogy Ron, Agent 14, Lester, Amanda, Jimmy, Lazlow, Pavel sokak keze ökölbe szorul. Azonban én az egyik főszereplőt, Trevort választottam. Hozzá kell tenni, nem különösebben szimpatizálok az őrült, különösen aggresszív emberekkel. A megjelenésétől kezdve azt vártam, hogy mikor lehet tőle megszabadulni, így óriási felüdülés volt, hogy egy ilyen forgatókönyv is kinyílt a végjátékban. Persze egyáltalán nem volt praktikus döntés a részemről, hisz megvehető épületeket és garázshelyeket vesztettem, de ezt egyrészt nem tudtam, másrészt elégedettséggel töltött el, hogy nem kell többet játszanom vele. 

Baby Mario

Baby Mario először a Super Mario World 2: Yoshi's Islandben jelent meg. Baby Mario és Yoshi Mario testvérét, Luigit keresték annak reményében, hogy megmentik őt. Sokak szerint a Yoshi's Island minden idők egyik legjobb játéka, ikonikus karakterekkel és legendás bossokkal. Baby Mario azonban időnként elviselhetetlenné tette ezt a játékot. Bár a kinézete aranyos volt, a sírása kibírhatatlan volt. Megrázó, hangos és ismétlődő bömbölésbe kezdett minden alkalommal, amikor Yoshi és Mario elválik egymástól. Persze az egész azt a célt szolgálja, és arra ösztönzi a játékosokat, hogy a lehető leghamarabb egyesítsék őket, de ettől még nem lesz kevésbé idegesítő.

Claptrap

Claptrapet a Borderlands sorozatból szándékosan úgy tervezték, hogy idegesítő legyen. A probléma az, hogy Claptrap minden egyes fővonalbeli cím fontos része. A másodikban ráadásul útmutatóként működik. Bármikor, amikor a játékos akár csak egy pillanatra is elkalandozik, hogy zsákmányoljon valamit a világban (egy olyan sorozatban, amely a fosztogatásról szól), Claptrap nagy hanggal utasítja helyre. Egyébként a név sem véletlen: a claptrap definíciója az Oxford Languages szerint: "abszurd vagy értelmetlen beszéd vagy ötletek. A kis robot túlbuzgó, figyelemfelkeltő, magányos és sokat beszél. Persze sajnáltuk az egyébként aranyos kinézetű magányos robotot, akit ezzel az idegesítő személyiséggel programoztak be, de nem annyira, hogy ne kergessen az őrületbe.

Creeper

Listánk utolsó helyzettje a Minecraft egyik mobja, a Creeper. Ezek a fura lények arra lettek kitalálva, hogy minél gyorsabban megtaláld az uninstall gombot a játékhoz. Hangtalanul a közeledbe lopóznak, majd beindítják az önmegsemmisítést és felrobbannak. Amennyiben nem veszed észre, lehetetlen szinte elkerülni a robbanást. Az a kisebbik baj, hogy minket megsebez, esetenként megöl. Amiért nagyon utálom az a romboló hatás, amit okoz. Én ki nem éllhatom a krátereket, amik születnek utána, mindig újra feltölteni pedig idegesítő. Akkor viszont biztosan elmegy egy időre a kedvem a játéktól, ha egy építményben tesz kárt, legyen bármennyire könnyen javítható a lyuk. 

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések