Folyton mellélősz a CS2-ben? Ez lehet az oka

Folyton mellélősz a CS2-ben? Ez lehet az oka

Nem, ez nem egy rémálom, nem is a CS:GO 2016-ból, hanem a szomorú valóság a CS2-ben.

Miután s1mple-nek többször kifagyott a játék, inkább azt ajánlotta nemrég, hogy ne is játszatok a CS2-vel. De higyjétek el, amikor fut a program, akkor rosszabb dolgok is történhetnek veletek, minthogy akarva-akaratlanul egy rave partyn találjátok magatokat. Például kilőhettek egy tárat a hatástalanító ellenfeletek fejére, hogy aztán kiderüljön, kereken 0 sebzést okoztatok.

Nos, a napokban a hitbox kutatásakor kiderült, hogy ez nem egy rémálom, nem is a CS:GO 2016-ból, hanem a szomorú valóság a CS2-ben. A közösség több példát is talált arra, hogy a hitbox és a látható testek köszönő viszonyban sincsenek egymással. Az első videó a guggoló vagy akár hatástalanító ellenfeleket mutatja be igen látványosan:

Ezeket olvastad már?

A második példában látható képek a mozgásban lévő ellenfelek deszinkronizált hitboxára mutatnak rá. Itt is látható, hogy bőven van akkora a különbség a kettő között, hogy egy fejlövés esetében simán benne van, hogy a találat végül mégsem lesz az:

A harmadik példa azonban a legérdekesebb mindközül. Itt ugyanis kiderül, hogy nem elég, hogy a hitboxok bugosak, de a bug még inkonzisztens is. Miről van szó? Nos arról, hogy néha az ent_hitbox paranccsal látható körvonalai a hitboxnak nem is a valódi hitboxot jelentik, hiszen a videón egyértelműen látszik, ahogyan a látható testet találja el, míg a hitbox jóval előrébb van. Fix it Volvo!

Kövess Minket!



Gamer szótár