Nem a fejlesztők, hanem a ChatGPT kért bocsánatot a borzalmas Gollum-játékért

Nem a fejlesztők, hanem a ChatGPT kért bocsánatot a borzalmas Gollum-játékért

Egy német lap azt állítja, hogy a fejlesztők nem is tudtak a levélről.

Nem túlzás azt állítani, hogy a The Lord of The Rings: Gollum az idei év egyik leggyengébb megjelenése. Mint a májusi kritikájában Sleepy kollégánk is írta, „ha egy fizikai példány lenne nálam, már úton lennék a Végzet Hegye felé, hogy elpusztítsam”. Bár ez elég komolyan hangzik, teljesen érthető, hiszen rengeteg technikai probléma volt a programmal, a játékmechanika elavult és olykor egyszerűen rossz volt, a grafika meg egyenesen pocsék.

Szóval bőven volt miért bocsánatot kérnie a fejlesztésért felelős Daedelic Entertainmentnek és a kiadó Naconnak. Ezt természetesen meg is tették egy, a játékosoknak címzett nyílt levélben a kiadás napján. De mint azóta kiderült, a Daedelic levelét valójában nem ők és még csak nem is a Nacon emberei, hanem a ChatGPT írhatta.

Ezeket olvastad már?

A német GameTwo értesüléseit egyelőre nem erősítették meg az érintett cégek. Azonban két forrás is azt állította a lapnak, hogy a szöveget a Daedelic tudomása nélkül hozta össze a Nacon, méghozzá a mesterséges intelligenciát bevetve. Ez mondjuk megmagyarázná, hogy miért vetekszett minőségben a játékkal magával – még a címet is elírták az első sorban!

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések