Továbbá egy rendkívül fontos funkció is kimarad majd a kiadáskori változatból.
Pár hete jelentette be a Paradox Interactive és a Colossal Order, hogy a Cities: Skylines II konzolos megjelenése 2024 tavaszára csúszik, miután a minőség és a teljesítmény sem volt rendben ezekkel a változatokkal. A döntés a PC-s verziót nem érintette, tehát annak debütálása továbbra is október 24-ére várható. Azonban most kiderült, hogy a konzolos bajok nem voltak exkluzívak.
A Paradox tegnap kiadott egy nyilatkozatot, amiben lényegében figyelmeztették a PC-s játékosokat, hogy a Cities 2 bizony nem lesz mentes teljesítménybeli problémáktól. „Ez egy következő generációs cím, ezért természetesen van egy bizonyos hardveres követelménye. Bár a csapat keményen dolgozott azon, hogy a lehető legjobb élményt szállítsák le, nem értük el a teljesítménybeli céljainkat. Ennek ellenére úgy gondoljuk, hogy a projekt hosszútávú sikerének érdekében az a legjobb, ha most adjuk ki.”
Ezeket olvastad már?
A teljesítményen persze nem lepődünk meg, hiszen a Paradox játékainál igen gyakori, hogy a zseniális koncepciók mellé becsúszik egy adag bug vagy egyéb baj, és ezért csak hónapokkal később érik el azt a szintet, amikor már nyugodtan nevezhetjük őket mesterműveknek. De nem csak a teljesítmény fog hiányozni a játékból a kiadás napján, hanem a modtámogatás is – ez csak „kicsit később” fut majd be. Ami igen szomorú, hiszen a Paradox játékok modok nélkül olyanok, mint az óceán víz nélkül. Remélhetőleg az a kicsit később tényleg nem húzódik majd el.
AZ OKTÓBER 24-ÉN ÉRKEZŐ CITIES: SKYLINES 2 MÁR ELÉRHETŐ A KONZOLVILÁG KÍNÁLATÁBAN!
A héten jön az idei év legvártabb játéka, a Marvel's Spider-Man 2, amelyet volt szerencsénk még a megjelenés előtt kipróbálni. Ha kíváncsi vagy rá, hogy mit gondoltunk a játékról, nézd meg az alábbi videót!