Snappi: Az MR12 borzalmas és lebutítja a Counter-Strike-ot

Snappi: Az MR12 borzalmas és lebutítja a Counter-Strike-ot

Snappi szerint az MR12-nél jobb módjai is lehettek volna annak, hogy rövidebbek legyenek a meccsek.

Az ENCE igen furcsa helyzetből vágott neki múlthéten az IEM Sydney-nek, hiszen sok ellenfelükkel ellentétben ők mindössze három napot tudtak játszani a CS2-vel a torna előtt. Ennek ellenére egy negyeddöntős szereplés csak összejött nekik, szóval nem panaszkodhatnak túl sokat. Azonban ez még nem jelenti azt, hogy maradéktalanul elégedettek volnának a játékkal.

Sydney-ben – a HLTV kérdéseire válaszolva – Snappi beszélt arról, hogy szerinte az MR12 egy zsákutca és ennél jobb módjai is lehettek volna annak, hogy a Valve csökkentse a meccsek hosszát. Igaz, ekkora változás nem lett volna az ő ötleteivel, hiszen a legjobb esetben is 8-9 percet nyertünk volna úgy, míg az MR12-vel 15-20 perccel rövidebbek a pályák.

Ezeket olvastad már?

Mennyire nehéz hozzászokni az új játékhoz?

„Több okból is nehéz hozzászokni. Nehéz, mert olykor nem tudod, hogy mi a jó válasz és amikor rájössz, akkor az MR12 miatt már nincs időd válaszolni. Az MR12 miatt lehet, hogy csak három vagy négy igazi fegyveres köröd van, ami azt jelenti, hogy nagyon nehéz jó megoldásokkal előállni, ha nem tudsz valamit már a meccs előtt.”

Az MR12-ről

„Szerintem ez egy borzalmas taktikai változás és lebutítja a Counter-Strike-ot. Több lehetőség is lett volna arra, hogy csökkentsük a meccsek hosszát. Többször is elmondtam már, hogy 1:40 vagy 1:45 is lehetne a köridő, amivel 10-15 másodperccel csökkenne minden kör hossza, tehát gyorsabb, szórakoztatóbb és lobbanékonyabb lehetne a Counter-Strike.

Az időkérések számát is csökkenthettük volna kettőre vagy háromra, ezzel egy-két percet kivennénk minden pályából. A körközi szünetekből is kivehettünk volna öt másodpercet és ez 30 kör alatt két és fél percet érne. A bomba is csökkenthető lenne 35 másodpercre és ezek az apróságok összeadva nyolc vagy kilenc percet jelentettek volna, szóval nem értem, hogy miért nem ilyenekkel próbálkoztunk, mielőtt az MR12-re váltottunk. Sokan kritizálták [a meccsek hosszát], de a változás végül anélkül ment végbe, hogy átgondolták volna a következményeket.

Szerintem az egyik legfontosabb dolog, hogy a jó, taktikus Counter-Strike-hoz értened kell az ellenfeled, de most már csak 12 köröd van erre. Gyakran 11:15-nél kezded olvasni őket és ilyenkor hívod a jó köröket, de most már nincsenek ilyen helyzetek, ezért is kellett volna az MR12-re váltás előtt inkább azokat a változásokat fontolóra venni, amiket elmondtam. Tudom, hogy ez most már nem fog megtörténni, de úgy gondolom, hogy ezzel lebutíttuk a Counter-Strike-ot.”

Borítókép: HLTV/MAKKU

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések