Egy vezető designer szerint ebben fog hasonlítani a The Elder Scrolls 6 a Skyrimra

Egy vezető designer szerint ebben fog hasonlítani a The Elder Scrolls 6 a Skyrimra

Bruce Nesmith fogadni merne rá, hogy amin dolgozott, az megmarad a következő részben is.

A The Elder Scrolls 6-ot még 2018-ban jelentették be, de a játék egészen idén nyárig nem adott magáról semmilyen életjelet. A Starfield kiadását követően azonban megerősítették, hogy nem feledkeztek meg róla és készül a várva várt folytatás. Igaz, még évekre vagyunk a megjelenéstől és nem is dolgoznak rajta teljes erőbedobással. De néhány tervező azért nyilván foglalkozott a projekttel a háttérben 2018 óta, szóval nagyvonalakban már kitalálták, hogy mit akarnak kezdeni vele.

Így jutunk el a játékról szóló legújabb sztorihoz is. A Bethesda egykori dizájnért felelős igazgatója, Bruce Nesmith ugyanis egy MinnMaxnek adott interjúban arról beszélt nemrég, hogy mely elemeiben fog hasonlítani a Skyrimra a TES 6. Ebből pedig kiderült, hogy például a mágiát, valamint a szintezési és a fejlődési rendszert megtartják majd. Nesmith 2021-ben távozott a Bethesdától, tehát abba már nem lát bele, hogy jelenleg milyen irányba tart a játék tervezése és fejlesztése. Azonban a korábbi pozíciójából adódóan igen sokat tudhat arról, hogy milyen alapvető játékmechanikákra támaszkodnak majd, ezért érdemes meghallgatni a mondanivalóját a témában.

Ezeket olvastad már?

„A skyrimos mágia-rendszert [megtartják], meggyőztem Toddot, hogy kidobhassam, majd újrakezdhessem az alapokról, ő pedig bízott bennem annyira, hogy megcsináljam. Ennek biztosan lesznek nyomai a hatodik részben is. Szintén biztos, hogy benne lesz az egész »csináld, hogy jobb legyél benne« rendszer, ami ugyan nem a saját ötletem volt, de sok közöm volt hozzá. Sok új ötletet hozzáadnak majd a szintezéssel kapcsolatos koncepcióhoz és ilyesmikhez, de fogadni mernék rá, hogy amin dolgoztam, az az új részben is megmarad.” – Bruce Nesmith

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Közvetítések