Nem lesz túl nagy a patch, ezzel együtt legalább két tucat karakter kap majd valamilyen mértékű módosítást.
Amíg a 2023-as League of Legends-világbajnokság a 13.19-es frissítésen zajlik az előtérben, a háttérben megbújó "játékegyensúlyért felelős csapat-szál" azon dolgozik, hogy a 13.22-es patch kifejezetten üdítő legyen a jelenlegi meta szempontjából. Mivel a profikra nem kell koncentrálni, ezért főleg a Solo Queue-ból származó statisztikákból indulhatnak ki a rioterek. Az első részletek alapján a támogatókra, valamint a mágusokra kell majd odafigyelni, utóbbi csoport kifejezetten fontos erősítéseket kap, hogy még nagyobb hatásuk legyen a mérkőzéseken.
Ezeket olvastad már?
13.22-es LoL-frissítés: Első részletek
- Dr. Mundo (buff)
- Mágusok: Támadási sebességüket erősítik
- Rammus (buff)
- Briar (nerf): Továbbra is túl erős a legújabb hős, folyamatosan érkeznek hozzá a gyengítések
- Graves (nerf)
- Kassadin (nerf)
- Nilah (nerf)
- Senna (nerf)
- Tahm Kench (nerf)
- Ziggs (nerf)
- Brand: Supportként gyengül, midesként és junglerként erősödik
- Janna: Nagyobb alaptámadási hatótávolság, cserében veszít a sebzéséből
- Seraphine: Ismét tologatják az értékeit a support-mid flex hősnek
A mage-ek közül sokan választják rúnából azokat az erősítéseket, amelyek bónusz támadási sebességet adnak nekik. A Riot Games szerint nem ez az igaz út, hanem az, amikor tényleg az AP-ra és a képességgyorsításra koncentrálhatnak. Természetesen vannak olyan mágusok, akik az auto attackok helyett inkább a képességeiket használják (Cassiopeia, Karthus), ők nem számíthatnak jelentősebb attack speed buffokra. Hogy mennyire lesz játszható majd Brand az új patch után supportként, az egyelőre a jövő zenéje. Ami biztos, hogy nem szereti valamiért azt a Riot, ha az összes képességével sebző karakter bot lane-en ólálkodik.