Öt éve indult, de még mindig veszteséges az Epic Games Store

Öt éve indult, de még mindig veszteséges az Epic Games Store

Elindult az Epic kontra Google per tárgyalása, amely érdekes információkkal szolgált az Epic Games Store működéséről.

Nem, nem olvastad rosszul: az Epic Games Store még mindig veszteséget termel az Epicnek. Legalábbis ezt állította Steve Allison, a részleg vezetője, amikor tanúvallomást tett a tegnap indult Epic kontra Google per tárgyalásán, amely még a Fortnite miatt pattant ki. A tárgyalás első napjáról a The Verge számolt be részletesen és ebből derült ki az is, hogy bár nem hoz az EGS profitot a konyhára, továbbra is a növekedés a cél. De mekkora növekedés is pontosan?

Nos, a tárgyaláson bemutatott e-mailek alapján az Epic azt szerette volna/szeretné még mindig elérni, hogy a PC-s videójáték-eladásokból származó bevételek fele náluk kössön ki. Ehhez szerintük az exkluzivitáson át vezet az út, de öt év alatt ezzel a taktikával nem jutottak messzire. Ahogyan látszólag azzal sem, hogy a piac többi szereplőjével ellentétben nem 30%-ot, hanem csak 12%-ot csípnek le az eladásokból a boltjukban.

Ezeket olvastad már?

A veszteségek ellenére az Epic továbbra is bízik abban, hogy sikerül magukhoz édesgetni a kiadókat és a fejlesztőket. Augusztusban például elindítottak egy First Run nevű programot, amellyel a fejlesztők a bevételek 100%-át megkapják az első hat hónapban az exkluzivitásért cserében. Ez a fajta kedveskedés azonban különösen rosszul fest most, mert eközben kb. 830 alkalmazottól váltak meg idén.

Kövess Minket!



Gamer szótár

LAN

Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések