LoL: Túl erős az

LoL: Túl erős az "ADC" Ziggs, itt vannak a 13.22-es frissítés pontos értékei

Már lehet olvasni azokat a nerfeket és buffokat pontos értékekkel, amelyek jövő héten szerda hajnalban landolnak a szervereken.

Tartotta magát a Riot Games a szokásos ütemtervhez, vagyis a vezető designer, Phroxzon közreműködésében landolt a közösségi médiában az a poszt, amire már alig vártak az idézők. A 13.22-es League of Legends-frissítés összes módosításának pontos értékeit nem fedi homály többé, el lehet merülni a nagyjából másfél tucatnyi nerfben és buffban, valamint egyéb változtatásban. Kizárólag hősöket "piszkált meg" most a játékegyensúlyért felelős csapat, egyetlen tárgy vagy rúna sem került a tervezőasztalra. Mivel az idei évtől eltörölték a klasszikus előszezon rendszerét, ezért a folyamatosan érkező patcheket tényleg érdemes figyelni, mivel a rankedezés nem állhat meg egészen január elejéig!

Ezeket olvastad már?

13.22-es LoL-patch: Legfontosabb változtatások

  • Ziggs: Túl erősnek gondolják az alsó ösvényen, ezért elvesznek a yordle-től 4 alaparmort
  • Gragas: Nagyjából 70 ability haste alatt buffolják az E-t, felette viszont gyengítik, hogy ne lehessen a Body Slamet spamelni
  • Graves: Túl szívós, ezért az E-ről leszednek egy kevés bónusz armort
  • Kassadin: Late game-ben túl erős, csökkentik az ulti AP arányát
  • Rammus: Kicsit "túlnerfelték", ezért a W-re visszaadnak 10 armort
  • Tahm Kench: 1%-kal kevesebb lesz a passzív HP aránya
  • Senna: A Q-ját nerfelik
  • Briar: Hozzányúlnak a Q-hoz és az ultihoz is, mivel megkerülhetetlen jelenleg Solo Queue-ban a legújabb hős (és még a győzelmi aránya is jó Master alatt!)
  • Janna: Mini-reworköt kap, ami talán segíthet neki abban, hogy ne egy C-tier supportként tekintsenek rá

Az összes tervezett módosítást itt olvashatod el. Szerinted jót tesz a LoL-nak, ha Janna több szerephez juthat?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések