Ha a lustaság fájna, a The Walking Dead: Destinies fejlesztői ordítanának

Ha a lustaság fájna, a The Walking Dead: Destinies fejlesztői ordítanának

A The Lord of the Rings: Gollum és a Skull Island: Rise of Kong ehhez képest mesterműnek hatnak.

Csúnya dolog ilyet mondani, de sajnos vannak játékok, amelyeknek lehet el sem kellett volna készülnie. Most kapásból eszünkbe jut kettő is az idei felhozatalból, amelyek csak pazarolják a sávszélességét: a The Lord of the Rings: Gollum és a Skull Island: Rise of Kong. Mindkét játék borzalmas állapotban jelent meg, már-már értékelhetetlenek voltak. De az utóbbi játékért felelős GameMill Entertainment valamiért úgy gondolta, hogy van még hová süllyedni, szóval megajándékoztak bennünket a The Walking Dead: Destinieszel.

Na már most, itt leszögezném, hogy én személy szerint kifejezetten nem szeretem a The Walking Deadet, emiatt nem is vettem volna meg ezt a játékot. De még valamiért így is meglopva érzem magam, amikor a Destiniesről készült felvételeket látom. Mármint valaki árulja már el, hogy mi ez az átvezető és ezt hogyan lehet kibírni nevetés nélkül?

Ezeket olvastad már?

De a fenti klippel még mindig csak a felszínt kapargatjuk. Nézzétek meg az alábbi játékmenetet, ami alapján mindenki azt gondolja, hogy valamilyen nagyon csúnyán félrement átverésnek kell lennie ennek a játéknak, mert annyira borzalmas:

Miután a Rise of Kong is a GameMillnél készült, nem meglepő, hogy így néz ki a végeredmény. Arra a projektre állítólag egyetlen évet kaptak a fejlesztők és ránézésre itt sem volt sokkal több idő a munkára. Vagy ha igen, akkor nagyon jó lehet az irodában a pingpong asztal. Viccet félretéve, nehezen hisszük el, hogy a játék állapota senkit sem zavart a fejlesztők közül, a kiadót meg tényleg ennyire nem érdekli semmi sem.

Kövess Minket!



Gamer szótár