25 év után javították a Half-Life legnagyobb hibáját

25 év után javították a Half-Life legnagyobb hibáját

A történelem egyik legjobb játéka még jobb lett, hála a Valve törődésének.

Nagy meglepetést okozott a múlthéten a Valve, amikor a Half-Life megjelenésének 25. évfordulóját ünnepelve egy frissítést és egy dokumentumfilmet is kiadtak. A cég történetét elindító játék egyértelműen korszakalkotó volt, amikor 1998. november 19-én a polcokra került. Ez azonban még nem jelenti azt, hogy tökéletes is lett volna.

Ott van például a játék 6. fejezete, a Blast Pit. E során találkozunk egy tudóssal, akit aztán gyorsan el is ragad tőlünk a csápos szörny. Egyetlen probléma volt ezzel az egyébként remek jump scare-rel: a fejlesztők 25 évvel ezelőtt még nem tudták rendesen lemodellezni azt, amikor a tudós a földön fekszik és a csáp húzni kezdi őt. Ezért az eredeti verzióban így nézett ki ez a pillanat (kb. 5:30-tól):

Ezeket olvastad már?

De most 25 év elteltével a Valve újra megpróbálkozott ezzel a komplex jelenettel és végre sikerült kijavítani a modellek interakcióját. Szóval most már tényleg úgy néz ki, mintha a csáp magával vinné a tudóst és nem úgy, mintha Jedi lenne:

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések