Kedves CoD: MW 3, milyen érzés, hogy egy 10 dolláros indie aláz meg?

Kedves CoD: MW 3, milyen érzés, hogy egy 10 dolláros indie aláz meg?

A vegyes visszajelzések alapján lehetett sejteni, hogy nem az idei CoD lesz az, amelyik az eladási listák élére tör majd.

Hamarosan vége annak a termékeny őszi időszaknak, amikor olyan videójátékok jelentek meg, mint a Baldur's Gate 3 (jó, augusztusban már piacra dobták, de az idei év egyik legnagyobb hatású programjáról van szó), a Starfield, az EA Sports FC 24, a Lies of P,  a Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, az ARK: Survival Ascended, a Mortal Kombat 1, a Payday 3, az Assassin's Creed Mirage és a Call of Duty: Modern Warfare III. Utóbbi alkotás kifejezetten gyengére sikerült, ugyanis egyesek a rövid kampány miatt, mások a futószalagon legyártott multi miat húzták a szájukat. Ezek a többnyire negatív kritikák is okozhatják azt, hogy az elmúlt hetek nem a CoD: MW 3-ról szólnak Steamen, hanem a Lethal Companyról, ami egy vadonatúj kooperatív horror.

Ezeket olvastad már?

Steam eladási toplista (48. hét)

  1. Steam Deck
  2. Lethal Company
  3. EA Sports FC 24
  4. Cyberpunk 2077
  5. Call of Duty: Modern Warfare III
  6. Red Dead Redemption 2
  7. Baldur's Gate 3
  8. Forza Horizon 5
  9. Hogwarts Legacy
  10. Battlefield V

A Lethal Company közel 200 000 egyidejű játékost tudott felsorakoztatni az elmúlt napokban, elképesztően nagy népszerűségnek örvend az Early Accessben elérhető FPS. A visszajelzések alapján az idei év egyik legnagyobb meglepetéséről van szó, amiben a gyűjtögetés tökéletesen kiegészíti az egyébként piszkosul szórakoztató, mégis hátborzongató játékmenetet. Ha szereted a Phasmophobiát, akkor mindenképpen tegyél egy próbált az LC-vel. Mindössze 9,75 euróba kerül a játék, vagyis nagyjából másfél gyorséttermi menü áráért a tiéd lehet.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések