A God of War atyja csalódott az új részekben, el is mondta miért

A God of War atyja csalódott az új részekben, el is mondta miért

Szerinte az új részek és Kratos karaktere sem a megfelelő irányba tartanak.

David Jaffe – videójáték-tervező – neve többek között olyan címekhez köthető, mint a Twisted Metal, vagy a még PlayStation 2-re kiadott God of War. David ma már inkább tartalomgyártással foglalkozik, és előszeretettel elemzi a különböző játékokat és a hozzájuk kapcsolódó híreket YouTube-csatornáján.

Egyik új adásában, a mondhatni által indított God of War franchise-t vette elő, és kiderült, hogy enyhén szólva sincsen elragadtatta attól, amivé a játék vált, és amerre tart.

Véleménye szerint unalmassá válik a főszereplő Kratos – azzal, hogy a fejlesztők beletuszkolják saját élettapasztalatukat, és a szülőséggel kapcsolatos érzelmeket helyezik előtérbe. A játék alapja egy kimondottan akciódús és brutális harcokat tartalmazó alkotás volt, melyben a történet és a karakterek a háttérbe szorultak. David Jaffe így képzelné el az új részeket is, és szerinte a fejlesztők jobban tennék, ha a személyes vetületeket más játékhoz, vagy inkább egy új karakterhez adnák hozzá.

A játék atyjával ellentétben a közösség és a kritikusok is imádták a váltást, és odavannak az új epizódokért, ugyanakkor érthető, hogy részben a saját gyerekének tekinti a God of Wart, akiből végül nem az lett, mint aminek eredetileg szánta.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések