Kockulnál bevásárlás helyett? A Unity és a Walmart kitalálta a megoldást

Kockulnál bevásárlás helyett? A Unity és a Walmart kitalálta a megoldást

Egy olyan bevásárlási megoldással állt elő a Walmart és a Unity, amiből még a videójáték-fejlesztők is profitálhatnak.

A Walmart és a Unity bejelentették, hogy a jövőben a Unityvel készült játékokban található tárgyakat megvehetjük majd a valós világban. Ha ez elsőre kissé meredeken hangzik, engedd meg, hogy kifejtsük! Az Insider Gaming vette észre az új egyezséget, miszerint a játékokban megjelenhetnek majd olyan tárgyak, amelyek a Walmart üzleteiben is kaphatóak, majd ezeket ott és akkor a kosárba tehetjük, anélkül, hogy abbahagynánk a játékot. Kisarkítva: Eszedbe jut az éppen még ingyenes Marvel's Guardians of the Galaxyt játszva, hogy kell egy nagy pakk WC-papír? Elméletben pár kattintással már a tiéd is lehet, majd mehetsz tovább gyakni az ellent.

A dolog annyiból nem új, hogy a Walmart már néhány játékban tesztelte a funkciót korábban. A House Flipben a bútorok voltak összekötve a bolttal, az Avakin Life-ban a ruhák, a ZEPETOban pedig különböző lifestyle márkák termékei. Az innováció most az lesz, hogy a fejlesztőknek nem kell majd hónapokig a Walmart marketingosztályával boltolnia az implementálás előtt. Ehelyett a Unity motorjából közvetlenül elérhető lesz a funkció, amit a fejlesztők gyorsan beépíthetnek a programjukba az eladásokból származó részesedésért cserében. Ez a Unitynek is jó, mert így a Walmart nála hirdet és rajta keresztül ad el dolgokat. Az amerikai üzletlánc pedig annak fog örülni, ha ettől nő a forgalma és az elérése is.

Ezeket olvastad már?

A Walmart metaverse kereskedelemért felelős vezetője (igen, ilyenjük is van), Tom Kang a következőt nyilatkozta erről:

„Nyílt egy lehetőségünk arra, hogy olyan módon kössük össze a fizikai és a digitális világot, ahogyan azt csak a Walmart tudja, így autentikus élményeken keresztül ott érhetjük el a vásárlóinkat, ahol vannak. Azzal, hogy megnyílnak a Walmart kereskedelmi API-ok a Unity fejlesztői közössége felé, lehetőséget adunk nekik arra, hogy egy új eszközzel növeljék az elérésüket, miközben a játékosoknak könnyű lesz a fizikai termékeket megvásárolnia anélkül, hogy abbahagynák a játékot, kilépnének a virtuális világból vagy az alkalmazásból.”

A nyilatkozatban kiemelték a felek, hogy a Unityvel 1,1 millió fejlesztő dolgozik. (Jó kérdés, hogy ezt a tavalyi árpolitika-botrány után mérték-e - a szerk.) Továbbá havonta 3,6 milliárd olyan videójátékot vagy alkalmazást töltenek le a felhasználók, amely ezzel a motorral készül. Ebből tehát látszik, hogy mire pályázik a Walmart, hiszen kevés olyan cég van a Unityn kívül a világon, ami ennyi ember életében ennyire hangsúlyosan jelen lenne.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések