A modder, aki korábban a Cyberpunk 2077-et is feltuningolta 100 moddal, hogy aztán megkínozza az RTX 4090-ét a játékkal, most a Red Dead Redemption 2-t próbálta még szebbé tenné.
Kevesen fognak vitába szállni azzal az állítással, hogy a Red Dead Redemption 2 a valaha volt egyik legszebb videójáték. Éppen ezért nehéz elképzelni, hogy hogyan lehetne még fokozni a látványát. A Rockstar Games ugyanis tényleg mindent megtett azért, hogy a sártól a kisvárosokon át egészen a hegyekig minden úgy, vagy néha még jobban is nézzen ki, mint a valóságban.
A Digital Dreamst azonban ez sem állította meg, sőt. A modder korábban már a Cyberpunk 2077-et is feltuningolta 100 moddal, hogy aztán megkínozza az RTX 4090-ét a játékkal. A végeredmény lélegzetelállító lett: a PathTracing technológiának köszönhetően – ami az 1.62-es frissítéssel vált elérhetővé először a játékban – káprázatos látványvilág tárult a szemünk elé a fényeiről ismert Dogtownban.
Ezeket olvastad már?
A Red Dead Redemption 2-ben azonban sokkal nagyobb volt a kihívás. Egyrészt, ez a játék a 19. század végén játszódik, amikor a kis amerikai települések még a közelében sem voltak annak a fényorgiának, amit 2077-re fantáziált a CD Projekt RED. Másrészt, az RDR2-ben hivatalosan nincs sem RTX, sem másfajta sugárkövetési technológia. Vagyis ezeket is magának a moddernek kellett beépítenie a játékba.
A végeredmény azonban magáért beszél. A hófödte csúcsoktól az éjszakai Saint Denis-ig rengeteg olyan pillanat van az „extrém grafikai beállítások” miatt a Digital Dreams összefoglaló videójában, amelyek az alapjátékban elérhetetlen látványt kínálnak. Viszont azt is kiemelnénk, hogy akadnak azért olyan részek is a videóban, ahol emlékezetből valószínűleg senki sem tudná megállapítani, hogy az most tényleg szebb lett-e vagy ugyanolyan maradt, mint az eredeti játékban. Na pontosan ezért végzett zseniális munkát a Rockstar Games annak idején!