A fejlesztők azt állítják, hogy mind megfogjuk érteni a döntésük okát, mikor kipróbáljuk a játékot.
Hihetetlen belegondolni, de a Skull and Bones 2013-as bejelentése óta, eltelt több mint 10 év. Akkoriban még az Assassin's Creed IV: Black Flag sikerén felbuzdulva – amiből egyébként készül a remake – kezdték el fejleszteni a hatalmas hajócsatákra épülő multiplayer kalózjátékot, azonban a megjelenést több mint féltucat alkalommal csúsztatták az évek alatt, hiszen rengeteg fejlesztési problémával küszködtek a fejlesztők, melyeknek a nyoma remélhetőleg majd nem lesz észrevehető a végső produktumban. Az Ubisoftnak viszont már most magyarázkodnia kell, ugyanis a rajongók egy részét sokallja a 70 dolláros ár.
Végre most már tényleg a célegyenesbe vagyunk, és február 16-ától bárki számára megvásárolható lesz a Skull and Bones, jelenleg pedig a nyílt béta zajlik, ahol belekóstolhatunk a ránk váró kalandba. A játék a fent említett 70 dollárért lesz beszerezhető, ami elég drága egy élő szolgáltatásos játék esetében, és akár a közösségépítés kárára is mehet. Az Ubisoftot egy konferenciahívás során kérdezték fel a borsos árral kapcsolatban, melyre Yves Guillemot – a cég társalapítója és vezérigazgatója – az alábbi módon reagált:
„Látni fogod, hogy a Skull and Bones egy teljes értékű játék. Ez egy nagyon nagy játék, és úgy érezzük, hogy az emberek valóban látni fogják, milyen hatalmas és teljes. Valóban egy AAA-s vagy AAAA-s címről van szó, amely hosszú távon teljesíteni fog.” – mondta.
Ennyi fejlesztés és csúszás után reméljük, hogy valójában egy olyan remekművet ad ki kezei közül az Ubisoft, ami képes lesz új szintre emelni az ebben a játékkategóriában eddig tapasztaltakat. Most már csak pár nap választ el bennünket attól, hogy fény derüljön az igazságra.
Ezeket olvastad már?