Kojima új alkotása elmossa a filmek és a videójátékok közötti határokat

Kojima új alkotása elmossa a filmek és a videójátékok közötti határokat

Visszatér a kémkedés műfajához, egy teljesen új franchise-zal.

Hideo Kojima egy páratlan alkotó, hiszen kevesen gondolkoznak és látják úgy a videójátékos világot, mint ő. Egyrészt mindig szeret valami nem hétköznapit létrehozni, másrészt éppen ezért sokan nem is képesek megtalálni a számításaikat egy-egy művében. Ennek ellenére a Death Strandig kiváló játék, és a folytatás is kellően bizarr, izgalmas és rejtélyes lesz, hogy rengeteg játékost beszippantson. A State of Play során pedig kiderült, hogy egy újabb rendhagyó koncepciót szeretne megvalósítani. A prezentációból kiderült, hogy a Metal Gear Solidot is jegyző Kojima összeállt a PlayStationnel és az új projektjüknek a Physint nevet adták, a céljuk pedig nem más, minthogy újra feltalálják azt a műfajt, amiről az elmúlt években kissé háttérbe szorult.

Az új generációs akció-kémjáték egy friss, eredeti IP lesz – hiszen a Metal Gear Solid továbbra is a Konami tulajdonában van –, ráadásul már most hozzátették azt is, hogy ez egyben egy filmnek is tekinthető.

„Már zajlanak az előkészületek udnerway, hogy a Death Stranding 2 után a Kojima Productionsnél komolyan nekiláthassanak a gyártásnak.” – közölte Kojima a State of Play-en.

Ez tehát még odébb van, hiszen az este folyamán fény derült rá, hogy a Death Stranding 2 csak valamikor 2025-ben debütál. Nem esett viszont szó – érthető módon – Kojima új horrorjátékáról, az OD-ról, amit Xbox konzolokra fejleszt, de ennél többet egyelőre nem tudni róla.

„Nagy tapasztalatunk van a Sonyval, hiszen közel 30 éve együtt dolgozunk már a kémkedés műfaján. Emellett a Sony nem csak játékokkal, hanem filmekkel és zenével is foglalkozik. Ez minden bizonnyal egy fantasztikus együttműködés lesz.

Két év múlva ünneplem karrierem 40. évfordulóját a videójátékok világában. Biztos vagyok benne, hogy ez a cím lesz a munkám betetőzése.

Természetesen ez egy interaktív játék, ami egyben film is, a megjelenés, a történet, a téma, a szereposztás, a színészi játék, a divat és a hangzás tekintetében. Ezzel a címmel reméljük, hogy elmoshatjuk a filmek és a videojátékok közötti határokat.”

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések